7. 10.

Nový vysoce vizibilní mobilní formát přichází do Skliku

Ode dneška mají všichni inzerenti možnost využívat nový rozměr banneru – 480×480. Ten se zobrazuje na nejlepších mobilních plochách na českém internetu. Jaké jsou jeho výhody a jak s ním pracovat pro dosažení nejlepších výsledků?

Banner v rozměru 480×480 nahrajete běžným způsobem jako jakýkoliv jiný image banner – přímo v rozhraní Skliku, případně jej můžete hromadně importovat v ZIPu obsahujícím CSV a soubory s jednotlivými bannery.

Kde se zobrazuje?

Formát podporujeme na pozici square mobilních verzích nejnavštěvovanějšího online zpravodajství českého internetu – Novinky.cz, dále na Seznam Zprávách, lifestylového manazínu ProŽeny.cz, Sport.cz, Super.cz, Magazínu Kupi, Garáž.cz.

Celkem se zobrazuje na téměř dvacítce webů od Seznamu a záhy také na dalších významných partnerských webech. Namátkou ArmyWeb.cz, ČeskéNoviny.cz, LepsiJa.cz, PražskýDEN.cz, TechFocus.cz, moviezone.cz, zing.cz nebo autickar.cz.

Proč si do kampaní zvolit rozměr 480×480?

Nový rozměr oproti rozměrům 300×250 a 300×300 využívá celou šířku displeje, je visibilnější a zůstane s uživatelem na obrazovce déle. Dle statistik spol. Seznam.cz dosahuje rozměr na pozici premium square 8 – 10x vyššího CTR než mobilní leaderboard.

Jaké mám nastavit CPT, abych dobře fungoval?

Protože se jedná o vysoce vizibilní formát srovnatelný např. na desktopu s brandingem, je třeba pro zařazení do aukce nastavit CPT od 12 Kč.

Aby pro vás byla inzerce efektivní, je zároveň vhodné omezit frekvenci zobrazení na cca 3 zobrazení uživateli za jeden den. To vám zajistí, že nebudete platit znovu za zobrazení uživatelům, kteří vaše sdělení již viděli v optimálním množství pro zapamatování sdělení.

Držte se také doporučení ke grafice, aby dobře fungovala na mobilu:

Cílení použijte takové, které nejlépe zasáhne vaše potenciální zákazníky. K dispozici jsou všechna, která Sklik podporuje.

Za celý tým Skliku David Velechovský a Martina Tršová