Na začátku srpna jsme spustili dynamický banner v Skliku a s ním i možnost dynamické kreativě tvořené z nabídek vašeho feedu přiřadit vlastní barvy, napsat popis k reklamě i každé jednotlivé nabídce nebo zobrazit slevy. Tyto šablony bude možné již brzy využívat i u dynamického retargetingu.
Použití vlastních barev zvýší povědomí zákazníků o vaší značce. Využití popisků a slev pak zvyšuje míru prokliku a tím pádem i počet konverzí, která vám může reklama přivést. V případě, že již dynamický banner využíváte, šablony vytvořené máte.
V případě, že dynamický banner zatím nevyužíváte, ale využíváte dynamický retargeting, doplňte si stávající feed o nové značky, abyste jej využili naplno.
Pro tyto elementy je třeba doplnit značky:
Cena před slevou a Sleva – vychází z položky <LIST_PRICE> – cena, ze které se bude vypočítávat sleva, která se bude zobrazovat u nabídek. Sleva se bude zobrazovat, pouze pokud bude vyšší než 5 % hodnoty nabídky ve <PRICE_VAT>.
Popis nabídky – položka <CUSTOM_LABEL_3> – jedná se o vlastní text nabídky, který se bude zobrazovat jako štítek v reklamní šabloně u jednotlivých nabídek. Vyplňuje maximálně 25 znaků. Delší texty budou zkráceny.
Příklady: „sleva“, „výprodej“, „novinka“, „bestseller“, „montáž zdarma“, „Řecko – Rhodos“ (pokud se jedná o zájezd a lokace se nevejde do názvu nabídky), „zbývá 12 kusů“ (v případě, že chcete uživatel upozornit na snižující se dostupnost zboží)
Pokud tato položka nebude zadána, použijeme pro „Popis nabídky“ jednu z položek <EXTRA_MESSAGE> v následujících prioritách (od nejvyšší):
„dárek zdarma“, „prodloužená záruka“, „příslušenství zdarma“, „voucher na další nákup“, „montáž zdarma“, „pouzdro zdarma“
Abyste byli připravení, můžete si zároveň již dnes vytvořit šablony, které po spuštění podpory v dynamickém retargetingu jen přiřadíte dané kampani.
Dopředu zároveň upozorňujeme, že zobrazení rozšířené šablony negarantujeme ve všech případech – v části výdeje se minimálně po spuštění budou zobrazovat nadále reklamy v barvách přiřazených Seznamem a bez nových položek.
Spouštění podpory šablon pro dynamický retargeting očekáváme zhruba v polovině října 2019.
Za celý tým Skliku David Velechovský