Reklamy dynamického retargetingu bude možné stylovat. Jak získat náskok?

Na začátku srpna jsme spustili dynamický banner v Skliku a s ním i možnost dynamické kreativě tvořené z nabídek vašeho feedu přiřadit vlastní barvy, napsat popis k reklamě i každé jednotlivé nabídce nebo zobrazit slevy. Tyto šablony bude možné již brzy využívat i u dynamického retargetingu.

Použití vlastních barev zvýší povědomí zákazníků o vaší značce. Využití popisků a slev pak zvyšuje míru prokliku a tím pádem i počet konverzí, která vám může reklama přivést. V případě, že již dynamický banner využíváte, šablony vytvořené máte.

V případě, že dynamický banner zatím nevyužíváte, ale využíváte dynamický retargeting, doplňte si stávající feed o nové značky, abyste jej využili naplno.

Pro tyto elementy je třeba doplnit značky:

Cena před slevou a Sleva – vychází z položky <LIST_PRICE> – cena, ze které se bude vypočítávat sleva, která se bude zobrazovat u nabídek. Sleva se bude zobrazovat, pouze pokud bude vyšší než 5 % hodnoty nabídky ve <PRICE_VAT>.

Popis nabídky –  položka <CUSTOM_LABEL_3> – jedná se o vlastní text nabídky, který se bude zobrazovat jako štítek v reklamní šabloně u jednotlivých nabídek. Vyplňuje maximálně 25 znaků. Delší texty budou zkráceny.

Příklady: „sleva“, „výprodej“, „novinka“, „bestseller“, „montáž zdarma“, „Řecko – Rhodos“ (pokud se jedná o zájezd a lokace se nevejde do názvu nabídky), „zbývá 12 kusů“ (v případě, že chcete uživatel upozornit na snižující se dostupnost zboží)

Pokud tato položka nebude zadána, použijeme pro „Popis nabídky“ jednu z položek <EXTRA_MESSAGE> v následujících prioritách (od nejvyšší):

„dárek zdarma, „prodloužená záruka, „příslušenství zdarma, „voucher na další nákup, „montáž zdarma, „pouzdro zdarma

Abyste byli připravení, můžete si zároveň již dnes vytvořit šablony, které po spuštění podpory v dynamickém retargetingu jen přiřadíte dané kampani.

Dopředu zároveň upozorňujeme, že zobrazení rozšířené šablony negarantujeme ve všech případech – v části výdeje se minimálně po spuštění budou zobrazovat nadále reklamy v barvách přiřazených Seznamem a bez nových položek.

Spouštění podpory šablon pro dynamický retargeting očekáváme zhruba v polovině října 2019.

Za celý tým Skliku David Velechovský

Sdílet na sítích