4. 10.

Reklamy dynamického retargetingu bude možné stylovat. Jak získat náskok?

Na začátku srpna jsme spustili dynamický banner v Skliku a s ním i možnost dynamické kreativě tvořené z nabídek vašeho feedu přiřadit vlastní barvy, napsat popis k reklamě i každé jednotlivé nabídce nebo zobrazit slevy. Tyto šablony bude možné již brzy využívat i u dynamického retargetingu.

Použití vlastních barev zvýší povědomí zákazníků o vaší značce. Využití popisků a slev pak zvyšuje míru prokliku a tím pádem i počet konverzí, která vám může reklama přivést. V případě, že již dynamický banner využíváte, šablony vytvořené máte.

V případě, že dynamický banner zatím nevyužíváte, ale využíváte dynamický retargeting, doplňte si stávající feed o nové značky, abyste jej využili naplno.

Pro tyto elementy je třeba doplnit značky:

Cena před slevou a Sleva – vychází z položky <LIST_PRICE> – cena, ze které se bude vypočítávat sleva, která se bude zobrazovat u nabídek. Sleva se bude zobrazovat, pouze pokud bude vyšší než 5 % hodnoty nabídky ve <PRICE_VAT>.

Popis nabídky –  položka <CUSTOM_LABEL_3> – jedná se o vlastní text nabídky, který se bude zobrazovat jako štítek v reklamní šabloně u jednotlivých nabídek. Vyplňuje maximálně 25 znaků. Delší texty budou zkráceny.

Příklady: „sleva“, „výprodej“, „novinka“, „bestseller“, „montáž zdarma“, „Řecko – Rhodos“ (pokud se jedná o zájezd a lokace se nevejde do názvu nabídky), „zbývá 12 kusů“ (v případě, že chcete uživatel upozornit na snižující se dostupnost zboží)

Pokud tato položka nebude zadána, použijeme pro „Popis nabídky“ jednu z položek <EXTRA_MESSAGE> v následujících prioritách (od nejvyšší):

„dárek zdarma, „doprava zdarma, „prodloužená záruka, „příslušenství zdarma, „voucher na další nákup, „montáž zdarma, „pouzdro zdarma, „osobní odběr zdarma

Abyste byli připravení, můžete si zároveň již dnes vytvořit šablony, které po spuštění podpory v dynamickém retargetingu jen přiřadíte dané kampani.

Dopředu zároveň upozorňujeme, že zobrazení rozšířené šablony negarantujeme ve všech případech – v části výdeje se minimálně po spuštění budou zobrazovat nadále reklamy v barvách přiřazených Seznamem a bez nových položek.

Spouštění podpory šablon pro dynamický retargeting očekáváme zhruba v polovině října 2019.

Za celý tým Skliku David Velechovský