S Sklikem teď můžete detailněji cílit na zájemce o koupi vozu

22. října 2019

Získat zákazníka už nemůže být snazší. V Skliku můžete cílit reklamu i podle toho, jak si svůj vysněný vůz zájemci představují.

Na Sauto.cz hledá vůz přes 450 tisíc lidí týdně, to je přibližně 2× víc než u největší konkurence. Nejen muži však sní o autech. Průměrně 29 % návštěvníků Sauto.cz jsou totiž návštěvnice. To je velké množství dat, které vám servírujeme jako na dlani při cílení v Skliku na zájmy o koupi v kategorii Auto-moto.

Kvalita publik je pro nás důležitá. Proto o ně neustále pečujeme a připravujeme i zcela nová, a to s jediným cílem, aby vám přinášela to, co od nich očekáváte. Zkontrolujte si, jestli máte zařazena ta, co jsme vypustili do světa nedávno:

Za tým konzultací Sklik Ondřej Němec

Sdílet na sítích