Vánoční sezona může některým nákupním kategoriím přinést až 40% podíl jejich celoroční návštěvnosti na webu. Z průzkumu Seznamu víme, že až 82 % našich uživatelů tento rok plánuje využít internetové obchody pro nákup vánočních dárků, proto právě i díky Skliku můžou být vaše letošní vánoční kampaně ještě úspěšnější.
V roce 2019 jsme si pro vás s Sklikem nachystali několik produktových novinek, díky kterým můžete zvýšit efektivitu svých kampaní. Ujistěte se, že jste na nejdůležitější sezonu roku kvalitně připravení a projděte si naše tipy na obchodně úspěšné Vánoce.
5 + 1 tipů pro letošní Vánoce v Skliku
- Využijte nativní reklamu napříč celou partnerskou sítí Skliku – nejen na hlavní stránce Seznam.cz. Rozšíříte tak její zásah a získáte návštěvnost levněji.
- Zkontrolujte si feed pro produktové inzeráty. Meziročně získaly o 20 % vyšší výkon a zvyšuje se jim i konverzní poměr.
- Vyzkoušejte dynamický banner – oslovíte nové zákazníky a naplníte svá publika pro retargeting
- Rozšiřte svůj dynamický retargeting na kategorie díky dynamickému banneru s retargetingem.
- Na mobilech využijte bannerovou plochu 480×480. Patří aktuálně k top rozměrům dle zásahu.
Bonusový tip: Sklik umí pracovat za vás. Nechte inzeráty střídat dle dosahovaného CPA nebo PNO.
Stáhněte si tyto tipy v přehledné infografice
Přejeme vám, ať jsou pro vás nadcházející Vánoce úspěšné a ať vám naše tipy přinesou co nejvíc spokojených zákazníků.
Tým Sklik