2. 10.

Získejte nové konverze díky retargetingu na kategorie e-shopu

Hledáte nové možnosti inzerce pro nadcházející vánoční sezónu?  Myslíte si, že už jste vyzkoušeli vše, co vám reklama umožňuje? Máme pro vás tip, jak využít zbrusu nový Dynamický banner.

Dynamický banner v sobě ukrývá více potenciálu, než se na první pohled může zdát. Základní použití jsme popsali hned při představení. Jedná se o využití produktů z XML feedu v akvizičních kampaních, kdy můžete využít cílení na zájmy, témata, umístění, klíčová slova, nebo zájmy o koupi. To vše se zcela unikátními vlastnostmi, díky kterým můžete svým potenciálním zákazníkům zvýraznit probíhající akce (slevy) či je zaujmout ojedinělým vzhledem reklamní šablony.

Vedle akvizičních cílení lze využít i cílení prostřednictvím retargetingu. Tato možnost posouvá Dynamický banner na stejnou, ne-li vyšší úroveň Dynamického retargetingu na kategorie produktů.

Dynamický retargeting na kategorie produktů

Tato funkce umožňuje oslovit návštěvníky kategorií vašeho e-shopu, aniž by vstoupil do detailu konkrétního produktu, kde by si ho převzal Dynamický retargeting na produkty. Umožňuje tak působit na lidi relevantní skupinou produktů z XML feedu. Díky tomu se zvyšuje pravděpodobnost uskutečnění nákupu. K tomu je ale potřeba vložit do webových stránek pokročilý retargetingový kód.

Dynamický banner jako Dynamický retargeting na kategorie verze 2.0

Pokud nastavíte Dynamický banner s retargetingovým cílením na konkrétní kategorii webu a zároveň nastavíte shodnou produktovou skupinu, získáte vylepšenou verzi Dynamického retargetingu na kategorie produktů.

Velkou výhodou je, že si můžete reklamní šablonu plně přizpůsobit a nastavit si vlastní barvy šablony, tlačítek či písma. Nejsilnější zbraní jsou ale slevy, které můžete zobrazit přímo v reklamní šabloně. Další předností je, že už nemusíte upravovat nasazený retargetingový kód. Vystačíte si s tím “základním”.

Jak hodnotí Dynamický retargeting na kategorie prostřednictvím Dynamického banneru naši klienti?

“Kampaň Dynamického banneru v kombinaci s retargetingovým cílením a odpovídající produktovou skupinou nám přinesla 17 % konverzí navíc k dlouhodobě využívanému Dynamickému retargetingu. S Dynamickým bannerem jsme spokojeni, proto ho plánujeme rozšířit i na další kategorie e-shopu. Novou funkci mohu jednoznačně doporučit.”

Veronika Janusová, Specialista online marketingu, vyprodejskladu.eu

Jak funguje Dynamický retargeting na kategorie bez vylepšených vlastností Dynamického banneru? Podívejte se na případovou studii DecoDoma.

Za celý tým Skliku Petr Novák