Případová studie: Dynamický retargeting na kategorie pro decoDoma

14. března 2018

DecoDoma je český zásilkový obchod a e-shop, který byl založen v roce 2012. V současné době působí na českém, slovenském, polském a rumunském trhu. Patří mezi leadery v oboru potřeb do domácnosti, doplňků a bytového textilu se širokou nabídkou vlastních exkluzivních produktů.

Ve spolupráci s agenturou Performics byl nastaven dynamický retargeting (DRTG) na kategorie, který umožňuje oslovovat nejen návštěvníky detailů nabídek, ale i návštěvníky kategorií e-shopu. Část uživatelů si nabízené produkty prohlíží pouze v přehledu nabídek dané kategorie, ale detail produktu již nenavštíví.

Nově zapracovanou funkcí se podařilo podchytit i tu část potenciálních zákazníků, kteří si zobrazili pouze stránky s produkty e-shopu.

Co přesně se nám povedlo

Více informací a doporučení se dozvíte v případové studii.

Za celý tým Skliku Jiří Lesňák

Sdílet na sítích