Rozšiřujeme zásah kampaní díky významové shodě
Klíčová slova ve volné shodě se nyní zobrazí i na dotazy, které jsou k nim synonymem nebo se jedná o obdobné dotazy. S touto novinkou teď ve vyhledávání oslovíte ještě více potenciálních zákazníků.
Ads Editor již nějaký čas nepodporuje tvorbu nových responzivních reklam kompatibilních s kombinovanou reklamou Skliku, ale pouze responzivních obsahových reklam, které Sklik nedokázal zpracovat. Tento typ nešel využívat při tvorbě nových reklam pro obsahovou síť. Z toho důvodu jsme naučili importér formát převádět.
V tuto chvíli import Skliku podporuje responzivní obsahové reklamy z Google Ads, u kterých je možné zadat najednou větší množství textu a obrázků a to s několika omezeními, které vychází z této tabulky:
Zjednodušeně řečeno import Skliku převede responzivní obsahové reklamy na kombinované takto:
Za celý tým Skliku Stanislav Plecitý