Zajímavé obsahové spolupráce: Rexona, Volkswagen a další

13. února 2020

Jak vypadají obsahové spolupráce mezi značkami a mediálními domy? Přinášíme další souhrn těch nejzajímavějších spoluprací u nás i v zahraničí.

Z dílny Seznam.cz

  • Čtvrti plné života

Developerská firma Crestyl & Seznam Native

Karlín, Náplavka, Letná a Hagibor. To jsou některé z tepajících pražských čtvrtí, které za poslední roky prošly velkými změnami. Zmapovali jsme pár příběhů lidí, kteří se pustili do navracení sousedského života do ulic města. A zeptali jsme se také architektů a urbanistů na to, co by měla Praha udělat pro to, aby byla skvělým místem pro život.

  • Město je tvoje fitko

Rexona & Seznam Native

Nemusíme chodit do posiloven a pořizovat speciální náčiní, abychom byli zdraví a fit. Stačí chůze, kliky a dřepy. Taková je message celé kampaně značky Rexona, pro kterou jsme vytvořili i Seznam Native.Hledali jsme důvody, proč jsou Češi nejlínějším národem v Evropě, jaký je optimální pohyb a jaké jsou možnosti venkovního pohybu. Spolupracovali jsme s trenérem, jogínkou, odborníkem na běh a trenérkou čerstvých maminek.

  • Auto pro hipíky i vizionáře

Volkswagen & Seznam Native

V projektu pro Volkswagen jsme dali dohromady příběhy legendárních vozů: Brouka, Transportera a Golfa. Ty jsme doplnili příběhy srdcařů, kteří tato auta milují a někteří z nich s nimi stále cestují nebo je renovují i pro své známé. Zároveň jsme se věnovali i novým vozům na elektrický pohon, které teprve spatří světlo světa v příštím roce a budou mít šanci v tradici ikonických vozů navázat.

Ze světa

  • Myths and Magic

Mysteriózní seriál Carnival Row, Amazon & Guardian

Zatímco v Latinské Americe se lidé bojí čupakabry, někteří Skandinávci zase věří báchorkám o krakenovi. Bájím, pohádkám a mýtickým stvořením se věnuje brandová spolupráce promující fantasijní seriál z dílny Amazonu.

  • Visayas Uncharted: The Jewel of the Philippines

Filipíny & CNBC

Spolupráce lákající na návštěvu Filipín staví na působivých fotkách. Ty jsou doplněné texty a efekty, na konci nechybí ani proklik na klienta. Kromě historie země, turistických míst a nejhezčích pláží se projekt věnuje taky ohroženým zvířatům a místní gastronomii.

  • What Adopting A Teen Taught Me

Neziskovka Ad Council & The Atlantic

Když už se lidé rozhodnou pro adopci, nejčastěji si přejí adoptovat mimino nebo malé dítě. Ve videích a v textech autoři projektu přibližují jiný pohled na adopci. Přečtěte si příběhy rodin, které se rozhodly změnit život znevýhodněným teenagerům.

Tým Seznam Native

Sdílet na sítích