Jak vypadají obsahové spolupráce mezi značkami a mediálními domy? Přinášíme další souhrn těch nejzajímavějších spoluprací u nás i v zahraničí.
Z dílny Seznam.cz
Developerská firma Crestyl & Seznam Native
Karlín, Náplavka, Letná a Hagibor. To jsou některé z tepajících pražských čtvrtí, které za poslední roky prošly velkými změnami. Zmapovali jsme pár příběhů lidí, kteří se pustili do navracení sousedského života do ulic města. A zeptali jsme se také architektů a urbanistů na to, co by měla Praha udělat pro to, aby byla skvělým místem pro život.
Rexona & Seznam Native
Nemusíme chodit do posiloven a pořizovat speciální náčiní, abychom byli zdraví a fit. Stačí chůze, kliky a dřepy. Taková je message celé kampaně značky Rexona, pro kterou jsme vytvořili i Seznam Native.Hledali jsme důvody, proč jsou Češi nejlínějším národem v Evropě, jaký je optimální pohyb a jaké jsou možnosti venkovního pohybu. Spolupracovali jsme s trenérem, jogínkou, odborníkem na běh a trenérkou čerstvých maminek.
- Auto pro hipíky i vizionáře
Volkswagen & Seznam Native
V projektu pro Volkswagen jsme dali dohromady příběhy legendárních vozů: Brouka, Transportera a Golfa. Ty jsme doplnili příběhy srdcařů, kteří tato auta milují a někteří z nich s nimi stále cestují nebo je renovují i pro své známé. Zároveň jsme se věnovali i novým vozům na elektrický pohon, které teprve spatří světlo světa v příštím roce a budou mít šanci v tradici ikonických vozů navázat.
Ze světa
Mysteriózní seriál Carnival Row, Amazon & Guardian
Zatímco v Latinské Americe se lidé bojí čupakabry, někteří Skandinávci zase věří báchorkám o krakenovi. Bájím, pohádkám a mýtickým stvořením se věnuje brandová spolupráce promující fantasijní seriál z dílny Amazonu.
- Visayas Uncharted: The Jewel of the Philippines
Filipíny & CNBC
Spolupráce lákající na návštěvu Filipín staví na působivých fotkách. Ty jsou doplněné texty a efekty, na konci nechybí ani proklik na klienta. Kromě historie země, turistických míst a nejhezčích pláží se projekt věnuje taky ohroženým zvířatům a místní gastronomii.
- What Adopting A Teen Taught Me
Neziskovka Ad Council & The Atlantic
Když už se lidé rozhodnou pro adopci, nejčastěji si přejí adoptovat mimino nebo malé dítě. Ve videích a v textech autoři projektu přibližují jiný pohled na adopci. Přečtěte si příběhy rodin, které se rozhodly změnit život znevýhodněným teenagerům.
Tým Seznam Native