Zajímavé obsahové spolupráce: Opel, KetoDiet a další

31. března 2020

Inspirace ze světa aneb když značka spolupracuje s vydavatelem. Jak vypadají obsahové spolupráce mezi značkami a mediálními domy u nás a ve světě? Vybrali jsme pro vás další zajímavé projekty. Pojďme se na ně společně podívat.

Z dílny Seznam.cz

5 zázračných chemických procesů v lidském těle

  • KetoDiet & Seznam Native

Jak jinak začít rok 2020 než hubnutím. Čtenářům jsme popsali, co s lidským tělem dělají endorfiny, hormony lásky, adrenalin nebo ketolátky.

Kam na dovolenou?

  • Delfín travel & Seznam Native

Už víte, kam se letos vypravíte na dovolenou, nebo to necháváte na poslední chvíli? Připravili jsme pro naše čtenáře kvíz, kde jim na základě jejich preferencí dokážeme doporučit tu správnou destinaci pro jejich vysněnou dovolenou. Zkuste to taky!

Stroje značky Opel

  • Opel & Seznam Native

 Příběh značky Opel je příkladem toho, čeho lze dosáhnout s podporou rodiny. Kdyby zakladatel Adam Opel neměl ochotnou manželku, nevložila by do firmy své věno a nedonutila ke stejnému kroku i své sestry. Firma by tak nejspíš brzy zanikla. Auta podnik začal vyrábět až díky synům Adama Opela, který měl auta za předražené hračky pro bláznivé zbohatlíky, a v žádném případě je vyrábět nechtěl.

Ze světa

We Want Someone to Believe In

  • Netflix & Atlantic Re:think

Kdyby se na světě objevil Mesiáš, následovali byste ho? Promo k novému dramatickému seriálu studia Netflix se týká charismatických lídrů, mysteriózních zázraků a potřeby lidstva něčemu či někomu věřit. 

The New Power Suit

  • Ford & Foundry 

Automobilka Ford chtěla oslovit ženy, a tak se pustila do vyprávění zajímavých příběhů o těch, které si navzdory všem šly vlastní cestou. Šéfkuchařka Bao Bao mluví o tom, jak získala dost odvahy na to, aby se stala vlastní šéfkou. Boxerka Claressa zase odmítla námitky, že ženy do posilovny nepatří a stala se šampionkou. Mezi pěti příběhy je i jeden o inovátorce Cynthii z Fordu.

Gather What‘s Good

  • Veganská značka Field Roast & Bon Appétit 

Tvůrci tohoto projektu se rozjeli za inovativními šéfkuchaři do Toronta, Seattlu a Chicaga, aby jim dali nezvyklý úkol. Kuchaři musí tradiční pokrm doplnit veganskou klobásou značky klienta. 

Tým Seznam Native

Sdílet na sítích