Jak jsme zviditelnili pohádkový hotel v Karlových Varech
Karlovy Vary jsou oblíbenou destinací pro české i zahraniční turisty. A naším úkolem bylo hostům lázeňského města představit hotel našeho klienta. Podívejte se, jak se nám to podařilo.
V době, kdy jsou všude kolem nás opatření proti šíření nákazy COVID-19, jsou lidé více doma a tím pádem i více na internetu. Nadále hledají své oblíbené služby nebo produkty, některé jsou vyhledávané dokonce více. Pojďme se podívat, jaké dopady mají zavedená opatření na kampaně klientů, kteří i v době nouzového stavu využívají službu Seznam naplno.
Již delší dobu spolupracujeme s mediální agenturou PHD, jejichž klient KFC využívá krom jiných služeb také Seznam naplno, a to již od roku 2016.
KFC provozuje síť fastfoodových restaurací a pyšní se více než stovkou restaurací jen v České republice a neuvěřitelnými 18 000 restaurací po celém světě. Od roku 2016 firma provozuje v ČR také rozvozovou službu.
Cílem kampaně tedy bylo zviditelnit nejen pobočky KFC, ale i již zavedenou rozvozovou službu.
V hledání na Seznam.cz byla nastavena taková pozice, aby byl klient v upoutávce na klíčové slovo rozvoz jídla ve všech lokalitách, kde klient tuto službu umožňuje. Tento krok byl stejný na Firmy.cz a Mapy.cz
Důležité pro výkon kampaně bylo přidat relevantní nabídku a akci do firemního profilu. Nabídce, týkající se rozvozu jídla jsme nastavili prioritu 1, aby se zobrazovala uživatelům na hlavní stránce Seznam.cz v dané lokalitě.
Díky tomuto nastavení nám v době karantény kampaň přinesla se stejnou investicí o 85,3 % více prokliků na firmu a 46,3 % více zobrazení firemních profilů. |
ARCHER reality je dynamicky se rozvíjející společnost, která klade důraz především na otevřený přístup ke klientovi a poskytování profesionálního realitního servisu podpořeného širokým spektrem služeb.
Po vyhlášení stavu nouze jsme se s klientem dohodli na zachování stejného nastavení kampaně i investic. Klient chtěl být stále vidět na přední pozici mezi realitními kancelářemi v regionech jeho působnosti a přivádět uživatele na své webové stránky, kde jim v době karantény nabízel pomocnou ruku, informoval je o stavu na realitním trhu a jak onemocnění COVID-19 ovlivní cenu nemovitostí.
Kampaň přinesla se stejnou investicí o 34 % více prokliků na firmu a o 25 % zobrazení firemních profilů. |
Firma 2MCyklosport prodává elektrokola značky KTM již od roku 2011, patří mezi největší prodejce elektrokol v ČR i v rámci celé Evropy. Nabízí testovací jízdy i zapůjčení kol. Svým zákazníkům poskytuje servisní práce a diagnostiku kapacity baterií.
2MCyklosport je zaměřená na elektrokola a prodej cyklistických potřeb. Cílem kampaně bylo oslovit zákazníky ve dvou krajských městech a v okolí sídla firmy. Mimo přednostní pozice na vyhledávací dotazy elektrokola a prodej cyklistických potřeb, klient díky Seznamu naplno získal více prostoru na Seznam.cz. V období pandemie klient získal o 75 % více zobrazení a o 58 % více prokliků z hlavní stránky Seznamu.
Rozdíl je patrný na první pohled. Klientovi se spuštěnou kampaně narostly prokliky o 42 % a zobrazení o 69 %, klientovi bez běžící kampaně zobrazení i prokliky naopak o 50 % poklesly. |
Pro práci s nabídkami: oslovte zákazníky se zajímavou informací např. v podobě článku k vašemu oboru. Nabídky se zobrazují na hlavní straně Seznam.cz, ve vyhledávání, na Mapy.cz i Firmy.cz a je pro uživatele velmi atraktivní. Našemu klientovi přinesly 73 % celkového výkonu.
Porovnání kampaně 2Mcyklosport v době koronavirové s klientem v režimu seznam zdarma