4. 5.

Případové studie: Úspěšné kampaně našich klientů v období pandemie koronaviru

V době, kdy jsou všude kolem nás opatření proti šíření nákazy COVID-19, jsou lidé více doma a tím pádem i více na internetu. Nadále hledají své oblíbené služby nebo produkty, některé jsou vyhledávané dokonce více. Pojďme se podívat, jaké dopady mají zavedená opatření na kampaně klientů, kteří i v době nouzového stavu využívají službu Seznam naplno.

1. Mediální agentura PHD a KFC

Představení klienta

Již delší dobu spolupracujeme s mediální agenturou  PHD, jejichž klient KFC využívá krom jiných služeb také Seznam naplno, a to již od roku 2016.

KFC provozuje síť fastfoodových restaurací a pyšní se více než stovkou restaurací jen v České republice a neuvěřitelnými 18 000 restaurací po celém světě. Od roku 2016 firma provozuje v ČR také rozvozovou službu.

Cílem kampaně tedy bylo zviditelnit nejen pobočky KFC, ale i již zavedenou rozvozovou službu.

Nastavení kampaně

V hledání na Seznam.cz byla nastavena taková pozice, aby byl klient v upoutávce na klíčové slovo rozvoz jídla ve všech lokalitách, kde klient tuto službu umožňuje. Tento krok byl stejný na Firmy.cz a Mapy.cz

Důležité pro výkon kampaně bylo přidat relevantní nabídku a akci do firemního profilu. Nabídce, týkající se rozvozu jídla jsme nastavili prioritu 1, aby se zobrazovala uživatelům na hlavní stránce Seznam.cz v dané lokalitě.

Vyhodnocení kampaně v době vyhlášení stavu nouze

Díky tomuto nastavení nám v době karantény kampaň přinesla se stejnou investicí
o 85,3 % více prokliků na firmu a 46,3 % více zobrazení firemních profilů.

2. ARCHER reality

Představení klienta

ARCHER reality je dynamicky se rozvíjející společnost, která klade důraz především na otevřený přístup ke klientovi a poskytování profesionálního realitního servisu podpořeného širokým spektrem služeb.

Kampaň v době nouzového stavu

Po vyhlášení stavu nouze jsme se s klientem dohodli na zachování stejného nastavení kampaně i investic. Klient chtěl být stále vidět na přední pozici mezi realitními kancelářemi v regionech jeho působnosti a přivádět uživatele na své webové stránky, kde jim v době karantény nabízel pomocnou ruku, informoval je o stavu na realitním trhu a jak onemocnění COVID-19 ovlivní cenu nemovitostí.

Výkon kampaně v době karantény

Kampaň přinesla se stejnou investicí o 34 % více prokliků na firmu a o 25 % zobrazení firemních profilů.

3. 2MCyklosport

Představení klienta

Firma 2MCyklosport prodává elektrokola značky KTM již od roku 2011, patří mezi největší prodejce elektrokol v ČR i v rámci celé Evropy. Nabízí testovací jízdy i zapůjčení kol. Svým zákazníkům poskytuje servisní práce a diagnostiku kapacity baterií.

Kampaň klienta

2MCyklosport je zaměřená na elektrokola a prodej cyklistických potřeb. Cílem kampaně bylo oslovit zákazníky ve dvou krajských městech a v okolí sídla firmy. Mimo přednostní pozice na vyhledávací dotazy elektrokola a prodej cyklistických potřeb, klient díky Seznamu naplno získal více prostoru na Seznam.cz. V období pandemie klient získal o 75 % více zobrazení a o 58 % více prokliků z hlavní stránky Seznamu.

Rozdíl je patrný na první pohled. Klientovi se spuštěnou kampaně narostly prokliky o 42 % a zobrazení o 69 %, klientovi bez běžící kampaně zobrazení i prokliky naopak o 50 % poklesly.

TIP specialisty

Pro práci s nabídkami: oslovte zákazníky se zajímavou informací např. v podobě článku k vašemu oboru. Nabídky se zobrazují na hlavní straně Seznam.cz, ve vyhledávání, na Mapy.cz i Firmy.cz a je pro uživatele velmi atraktivní. Našemu klientovi přinesly 73 % celkového výkonu.

Porovnání kampaně 2Mcyklosport v době koronavirové s klientem v režimu seznam zdarma