Seznam naplno nabízí hned několik variant tarifů. Ty se od sebe liší nejenom cenou, ale především prvky a možnostmi, které vedou k oslovení uživatele. Jedním z nich je také tarif Profituj, který je ve spojení s Ročním předplatným ideální pro všechny, kteří chtějí být vidět a chtějí být pro své klienty lehce dohledatelní po celý rok. Pojďte s námi mrknout na zoubek Seznamu naplno, konkrétně tarifu Profituj. Na to, proč se vyplatí, jaké výsledky přinesl společnosti EURO CAR Zlín a jaké výsledky může přinést i vám.
Je vaším cílem oslovit co největší množství zákazníků a mít jistotu, že budete viditelní a snadno dohledatelní po celý rok? Pak je pro vás nejlepší variantou tarif Profituj spolu s Ročním předplatným. A nemusíte se bát, předplatné vás nebude nijak limitovat. Nastavení kampaní můžete v průběhu roku libovolně měnit podle svých potřeb.
Výhody Seznamu naplno a tarifu Profituj
Seznam naplno vám pomůže získat nové zákazníky. Vaše podnikání navíc bude vidět na nejnavštěvovanějšíchčeských stránkách – hlavní stránce Seznam.cz, v jeho vyhledávání, na Firmy.cz a Mapy.cz.
S předplaceným tarifem Profituj oslovíte nové zákazníky v momentech jejich rozhodování a během hledání firmy nebo služby. Celoroční výkon profilu (v průběhu je možné nastavení kampaní editovat). Dlouhodobé budování značky a díky tomu vyšší zapamatovatelnost a propojení s jejími dalšími aktivitami a reklamou mimo Firmy.cz.
S Ročním tarifem navíc získáte 10 % bonusového kreditu v hodnotě 2 920 Kč, výrobu brandingu v hodnotě 2 000 Kč zdarma a profil Seznam naplno bez výpadků z aukce.
O klientovi a naší spolupráci
EURO CAR Zlín s.r.o. je autorizovaný prodejce vozů Volkswagen, Volkswagen užitkové vozy a certifikovaný servisní partner značek Volkswagen, Audi, Seat, ŠKODA a Volkswagen užitkové vozy. Kromě prodeje nových vozů nabízí také kvalitní a garantované ojeté vozy, a to prostřednictvím značky Das WeltAuto. Od roku 2018 je společnost součástí multibrandové skupinyAUTO UH, která patří mezi největší a nejsilnější autocentra na Moravě.
Zaměřili jsme se především na to, aby byla firma pro potenciální zákazníky dohledatelná po celý rok. Po rekonstrukci autosalonu, bylo důležité zvýšení návštěvnosti showroomu, který by mohl vést k nárůstu prodeje osobních a užitkových vozů.
Jaké byly výsledky
Po optimalizaci a spuštění tarifu Profituj se výrazně zvýšily počty zobrazení a také prokliků. K nejvyššímu nárůstu zobrazení došlo především na hlavní straně Seznam.cz, dále v hledání na Seznam.cz a Firmy.cz. Počty zobrazení celkově vzrostly v druhém období na 256 % a počty prokliků na 207 %.
Jednotlivé typy prokliků mají většinou rostoucí tendenci, avšak například prokliky na Facebook nebo Panoramu naopak klesly.
Nejvýznamnější nárůst z původních 100 % jsme zaznamenali u akčních nabídek na 484 %, nabídek z Sauto.czna 293 %, prokliku na web na 169 % a e-mail na 265 %.
Sledovali jsme také vývoj prokliků na Plánování trasy, kde jsme zaznamenali nárůst o 18 %. S tím souvisí také otevírací doba prodejny, a i zde jsme zaznamenali růst.
Co myslíte, byl splněn cíl kampaně? To se dozvíte v naší případové studii.
Lámete si hlavu, jak se na Mapy.cz ještě více zviditelnit? Být uživatelům na očích a dostat se jim do povědomí? Máme pro vás odpověď. Je tu exkluzivní zákaznická POI. Nejprve to byly restaurace, ubytování, sport, kultura a trendy v oborech, které mohly využívat POI, a být tak na Mapy.cz více vidět. Teď je tu však …
V době, kdy jsou všude kolem nás opatření proti šíření nákazy COVID-19, jsou lidé více doma a tím pádem i více na internetu. Nadále hledají své oblíbené služby nebo produkty, některé jsou vyhledávané dokonce více. Pojďme se podívat, jaké dopady mají zavedená opatření na kampaně klientů, kteří i v době nouzového stavu využívají službu Seznam …
Firma Svět kadeřnictví.cz investuje na Firmy.cz již od roku 2016. V prosinci roku 2018 začala využívat Chytré nastavení kampaní k automatické správě kampaně. Cílem bylo dosáhnout lepšího výkonu s úsporou času, který by byl jinak vkládán do ruční správy.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.