Jak oslovit více zákazníků na Mapy.cz? Vyzkoušejte exkluzivní zákaznické POI

Lámete si hlavu, jak se na Mapy.cz ještě více zviditelnit? Být uživatelům na očích a dostat se jim do povědomí? Máme pro vás odpověď. Je tu exkluzivní zákaznická POI.

Nejprve to byly restaurace, ubytování, sport, kultura a trendy v oborech, které mohly využívat POI, a být tak na Mapy.cz více vidět. Teď je tu však exkluzivní zákaznická POI. A v čem tkví její exkluzivita? Jde o POI, kterou v daném období (minimálně na 3 měsíce) může využít pouze jeden klient. Zákaznickou POI mohou použít všechny pobočky, které využívají Seznam naplno.

Proč se exkluzivní zvýraznění na Mapy.cz vyplatí 

Nejen, že budete jediní, kdo v danou dobu bude na Mapy.cz touto POI zviditelněn. Všechny vaše pobočky zobrazíme uživatelům s vaší vlastní ikonou. Díky tomu oslovíte ještě více zákazníků, a navíc se odlišíte od konkurence. Největší přínos budou mít klienti s větším počtem poboček napříč ČR. 

Vyzkoušeno za vás

Jako první, kdo tuto službu využil pro zviditelnění svého brandu na Mapy.cz, byl klient Kaufland. Díky exkluzivní zákaznické POI se zobrazení informace o pobočce zvýšilo průměrně o 3016 %. 

Vyjádření klienta

„Využitím exkluzivní zákaznické POI jsme vhodně doplnili komunikaci všech našich 135 prodejen. Zviditelnění v rámci Mapy.cz nám relevantně navýšilo dosah a zájem v dané lokalitě.“

Chcete se o exkluzivní zákaznické POI dozvědět více? Spolu s Kauflandem jsme dali dohromady případovou studii, ve které se dozvíte, jak celá služba funguje v praxi a jaké výsledky může přinést i vám. 

Sdílet na sítích