10. 4.

Případová studie: Jak získat pomocí Chytrého nastavení kampaní vyšší počet zobrazení

Firma Svět kadeřnictví.cz investuje na Firmy.cz již od roku 2016. V prosinci roku 2018 začala využívat Chytré nastavení kampaní k automatické správě kampaně. Cílem bylo dosáhnout lepšího výkonu s úsporou času, který by byl jinak vkládán do ruční správy.

Představení společnosti

Společnost Detail Hair – style s.r.o. provozuje e-shop, kamennou prodejnu ve Velkém Meziříčí, velkoobchod a maloobchod Svět kadeřnictví.cz. V jejich nabídce najdete kadeřnické a kosmetické zboží od více než 80 výrobců.

Profesionálové si tu mohou kompletně vybavit celý salon – od drobných pomůcek, kosmetiky, elektroniky až po nábytek. Koncoví zákazníci pak ocení především možnost zakoupit kvalitní produkty i pro domácí péči.

Kromě obsáhlého kadeřnického sortimentu naleznete v nabídce i masérské potřeby, náčiní na manikúru a pedikúru, kosmetiku a také certifikované úklidové prostředky pro údržbu pomůcek i prostředí salonu.

E-shop si zakládá na skladové dostupnosti většiny položek, jejich rychlém doručení, a především na pohotové komunikaci se zákazníky a efektivním řešení jejich požadavků. Samozřejmostí je produktové poradenství na vysoké úrovni – proškolení pracovníci jsou vždy ochotni pomoci s výběrem produktů na míru.

Historie kampaní

Firma investuje do kampaní v rámci Seznam naplno od roku 2016. Snaží se tím především zviditelnit svůj e-shop a dostat ho více do povědomí návštěvníků Seznam.cz i potenciálních zákazníků.

Na konci roku 2018, kdy došlo ke spuštění první vlny Chytrého nastavení kampaní, se společnost rozhodla využít nové funkce a zapnula automatické přerozdělování investice.

Cíl: Úspora času díky Chytrému nastavení kampaní a zvýšení počtu zobrazení při zachování investice

Chytré nastavení kampaní využívá denní investice, které si klient sám zvolí pomocí jednoduchého táhla. Nastavení pak automaticky přerozděluje peníze do kategorií přiřazených k profilu tak, aby kampaň dosáhla nejlepšího výkonu. Systém pravidelně kampaň kontroluje, vyhodnocuje a případně upravuje, aby byla co nejefektivnější.

Vyhodnocení kampaně s Chytrým nastavením

Cíl se podařilo s přehledem splnit. Srovnali jsme počet zobrazení firemního profilu tři měsíce před spuštěním Chytrého nastavení kampaní a tři měsíce po spuštění a zjistili jsme, že došlo k nárůstu zobrazení profilu o 12,1 %. Velmi dobře si také vedlo zobrazení v upoutávce ve vyhledávání Seznam.cz, kde se počet zobrazení navýšil o 11,9 %. Nejvíce rostl počet zobrazení přímo na homepage Seznam.cz, kde po zapnutí Chytrého nastavení došlo k nárůstu o 14,9 %. Díky tomu se snížila cena za jedno zobrazení z 0,14 Kč na 0,12 Kč.

Klientovi se díky zapnutí Chytrého nastavení kampaní podařilo zvýšit počet zobrazení svého profilu a zlepšit sebeprezentaci na jednotlivých službách Seznam.cz. Díky tomu došlo ke snížení ceny za jedno zobrazení, a se stejným rozpočtem tak klient získal lepší výkon.

Tým Firmy.cz