Kvalitní XML feed je základem efektivní a úspěšné kampaně na Zboží.cz. Pro zobrazení nabídek z vašeho e-shopu sice stačí uvést pouze povinné tagy, ztrácíte tak ale zákazníky, kteří by na vašem e-shopu mohli nakoupit. Vaše nabídky budou mít méně zobrazení a zároveň i prokliků – jinými slovy, vaše nabídky mohou být na Zboží.cz hůře k dohledání. Jak tomu předejít se dočtete v tomto článku.
Abychom vám přiblížili, proč je podstatné využívat i doporučené tagy, rozhodli jsme se vám vysvětlit důležitost dvou doporučených tagů, a to CATEGORYTEXT a PARAM.
CATEGORYTEXT
Konkurenční výhodou uvedených kategorií u jednotlivých nabídek ve vašem XML feedu je, že se vaše nespárované nabídky zobrazí na více místech ve výsledcích hledání – nabídku dokážeme zobrazit jak v samostatných nabídkách, tak i v konkrétní kategorii, do které nabídka patří. Abychom mohli kategorie uvedené ve vašem XML feedu zpracovat a nabídku zařadit do správné kategorie, je potřeba do XML feedu uvést CATEGORYTEXT dle specifikace Zboží.cz.
Následně zákazník bude moci vaši nabídku najít i při přesměrování do konkrétní kategorie.
PARAM
Přiřazení kategorií k vašim nabídkám má další výhodu – můžete využít tag PARAM, který slouží pro uvedení parametrů ke konkrétním nabídkám. Díky parametrům budou moci zákazníci lépe najít nabídky vašeho e-shopu. V každé kategorii je možné přizpůsobit výsledky hledání pomocí filtrů na levé straně. Zákazníkovi zobrazíme už jen ty výsledky, které odpovídají jeho hledání. Vaší výhodou je, že nenecháte zobrazení svých nabídek náhodě a v užším výběru hledání dle zvolených parametrů pokryjete poptávku zákazníků. V případě, že zákazník vaši nabídku dle vybraných parametrů nenajde, přechází na e-shop vaší konkurence, která s parametry ve svém XML feedu pracuje. Veškeré parametry, které je možné k jednotlivým kategoriím uvést, najdete v naší nápovědě.
Tým Zboží.cz