Nová podzimní kampaň české internetové jedničky má za cíl zvýšit povědomí o Vyhledávání a aplikaci Seznam.cz v mobilních zařízeních. Seznam.cz je silný technologický hráč, který chce prostřednictvím těchto dvou služeb uspokojit uživatelské potřeby lidí i při používání mobilu, a zároveň podpořit konzumaci obsahu a služeb skrze zmíněná mobilní zařízení.Televizní kampaň doplní online, tedy videa na sociálních sítích, rádiové spoty a delší formát reklamního spotu v kinech.
„V kampani chceme poukázat zejména na to, že jsme jednička na hledání lokálních témat, a nasměrovat uživatele, aby i v mobilu hledali na Seznamu,“ vysvětluje Monika Mašková, brand manažerka Seznam.cz, a dodává, že formou pohádkových video spotů chce firma podpořit stahování aplikace Seznam.cz a službu Vyhledávání do mobilních zařízeních tuzemských uživatelů.
Chytrý dědeček a jeho věrný pejsek Krasty vyhledávají na Seznamu
Hlavní postavou reklamního příběhu, k níž si lidé chodí pro radu, je děd Vševěd. Moudrý muž ztvárňuje českost, na které si Seznam.cz v kampaních dlouhodobě zakládá. „Češi jsou národ, který má pohádky rád, a proto jsme na základě tohoto faktu volili i vhodná témata do příběhu, jako jsou houby nebo buchty,“ říká k pojetí kreativního konceptu Mašková.
Propagace běží od 24. září do 15. listopadu 2020 formou dvou hraných video spotů, které na základě konceptu marketingového týmu Seznam.cz připravila kreativní a produkční agentura Flux films. Mediamix zahrnuje online i offline média. Online obsahuje bannerovou podporu, video reklamu na platformě YouTube a reklamu na sociálních sítích. V offline médiích se kampaň objeví v rámci externích tištěných médií, v rádiích Expres FM, Classic Praha a na rádiích společnosti Radiohouse. Kampaňový spot poběží také v kinech CineStar. Hrané spoty budou ke zhlédnutí na obrazovkách televize Nova, Prima a sponzorský spot poběží v České televizi.
Voiceover namluvil český herec Jan Zadražil, který propůjčil svůj hlas i předchozím kampaním firmy Seznam.cz.
Kampaň Vánoce se Seznamem české internetové jedničky se zaměřuje na oslovení nových uživatelů Vyhledávání a podporu aplikace Seznam.cz v mobilních zařízeních. Hlavní myšlenkou komunikačního konceptu je poukázat na užitečné vychytávky ve Vyhledávání, například na chytré karty, které lidem při hledaní zobrazí vánoční témata, jako jsou tipy na dárky nebo dekorace či recepty. Mediamix v rámci propagace …
Význam Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji se zejména v České republice násobí, koná-li se na domácí půdě. Data služby Seznam.cz Vyhledávání, kterou využije alespoň jednou měsíčně každý druhý Čech, potvrzují, že i zájem o výrazy spojené s hokejem je v období konání mistrovství velký. Doposud Češi ekvivalentní výrazy k dotazu „ms v lednim hokeji“ hledali téměř šestkrát častěji než během loňského mistrovství.
Seznam.cz a služba Vyhledávání již tradičně zveřejnila vyhodnocení výrazů, jejichž hledanost ve srovnání s předchozím rokem vyrostla nejvíce. Lidé do vyhledávací lišty na domovské stránce Seznam.cz nejčastěji zadávali dotazy spojené s hlavními zpravodajskými událostmi, například se střelbou v Praze, prezidentskými volbami nebo válkou v Izraeli. Zajímali se také o seriály z tuzemské produkce a o slevy během Black Friday.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.