Pamatujete si, kdy jste začali pronikat do tajů PPC reklamy? Množství nastavení a zákonitostí se zdálo nekonečné. Abychom inzerentům, kteří si v Skliku nastavují svou první kampaň, start do Sklik zjednodušili, máme pro ně zbrusu nového průvodce. Představujeme vám Sklik Začínáme.
V nově otevřených účtech Skliku ode dneška neuvidíte prázdné pole s kampaněmi a řádek s nulovými statistikami pro všechny metriky. Nové inzerenty v reklamním systému Sklik přivítáme praktickým průvodcem, který je provede krůček po krůčku nastavením jejich první kampaně tak, aby se vyhnuli chybám, které naprostí začátečníci běžně dělávají.
Nastavení kampaně se v Sklik Začínáme vychází z principu “řekni nám, kdo jsi a čeho chceš dosáhnout”.
V rámci nového průvodce šetříme klientům čas a práci. Využíváme informace z klientova profilu na Firmy.cz a díky nim sami navrhneme možná klíčová slova, vhodné téma pro cílení do obsahové sítě, přednastavíme region a automaticky zajistíme propojení s tímto firemním profilem.
A jak průvodce funguje v praxi? Například taková majitelka cukrárny díky novému průvodci neopomene regionální nastavení a bude zobrazovat uživatelům ikonu přímého volání, díky kterému ji přivedeme více zákazníků. Nebude si tedy lámat hlavu, co vyplnit do pole s názvem “Nadpis 1” a co do “Nadpisu 2”. Poradíme jí s návrhem klíčových slov i napovíme, kolik je třeba v Skliku dobít kreditu tak, aby opravdu oslovila požadovaný počet potenciálních zákazníků.
Ve zjednodušeném přehledují pak ukazujeme průběžné nejdůležitější výsledky. Dozví se tedy, jaký je počet oslovených uživatelů, počet potenciálních zákazníků (kliků) a jaká je výsledná cena za kampaň.
Průchod přes rozhraní Sklik Začínáme podrobněji popisujeme v nápovědě.
Jak se dostanu do běžného rozhraní Skliku?
Aby nebyl inzerent, který se přihlásí do Skliku úplně poprvé, zaskočen spoustou možností, ty pokročilé mu nový průvodce ani neukazuje. A protože průvodce Sklik Začínáme obsahuje vždyjen to nejpodstatnější nastavení, je nám jasné, že jej zkušení PPC specialisté nevyužijí. Ti mohou přepnout do plného rozhraní Skliku pomocí volby v levém horním rohu Nastavení > Plná verze Sklik. V něm najdou všechny možnosti, na které jsou zvyklí, včetně možnosti importu kampaní, které si připravili např. v Google Ads Editoru.
Průvodce Sklik Začínáme budeme průběžně vylepšovat na základě došlé zpětné vazby a výkonu kampaní, které pomocí něj byly vytvořené. Věříme, že začátečníkům v Skliku díky novince výrazně zjednodušujeme uvádění jejich prvních kampaní!
Za celý tým Skliku Jakub Gremmel a David Velechovský