Pamatujete si, kdy jste začali pronikat do tajů PPC reklamy? Množství nastavení a zákonitostí se zdálo nekonečné. Abychom inzerentům, kteří si v Skliku nastavují svou první kampaň, start do Sklik zjednodušili, máme pro ně zbrusu nového průvodce. Představujeme vám Sklik Začínáme.
V nově otevřených účtech Skliku ode dneška neuvidíte prázdné pole s kampaněmi a řádek s nulovými statistikami pro všechny metriky. Nové inzerenty v reklamním systému Sklik přivítáme praktickým průvodcem, který je provede krůček po krůčku nastavením jejich první kampaně tak, aby se vyhnuli chybám, které naprostí začátečníci běžně dělávají.
![Sklik Začínáme](https://blog.seznam.cz/wp-content/uploads/2020/10/blog-1.jpg)
Nastavení kampaně se v Sklik Začínáme vychází z principu “řekni nám, kdo jsi a čeho chceš dosáhnout”.
V rámci nového průvodce šetříme klientům čas a práci. Využíváme informace z klientova profilu na Firmy.cz a díky nim sami navrhneme možná klíčová slova, vhodné téma pro cílení do obsahové sítě, přednastavíme region a automaticky zajistíme propojení s tímto firemním profilem.
A jak průvodce funguje v praxi? Například taková majitelka cukrárny díky novému průvodci neopomene regionální nastavení a bude zobrazovat uživatelům ikonu přímého volání, díky kterému ji přivedeme více zákazníků. Nebude si tedy lámat hlavu, co vyplnit do pole s názvem “Nadpis 1” a co do “Nadpisu 2”. Poradíme jí s návrhem klíčových slov i napovíme, kolik je třeba v Skliku dobít kreditu tak, aby opravdu oslovila požadovaný počet potenciálních zákazníků.
![Sklik Začínáme](https://blog.seznam.cz/wp-content/uploads/2020/10/blog-2.png)
Ve zjednodušeném přehledují pak ukazujeme průběžné nejdůležitější výsledky. Dozví se tedy, jaký je počet oslovených uživatelů, počet potenciálních zákazníků (kliků) a jaká je výsledná cena za kampaň.
Průchod přes rozhraní Sklik Začínáme podrobněji popisujeme v nápovědě.
Jak se dostanu do běžného rozhraní Skliku?
Aby nebyl inzerent, který se přihlásí do Skliku úplně poprvé, zaskočen spoustou možností, ty pokročilé mu nový průvodce ani neukazuje. A protože průvodce Sklik Začínáme obsahuje vždyjen to nejpodstatnější nastavení, je nám jasné, že jej zkušení PPC specialisté nevyužijí. Ti mohou přepnout do plného rozhraní Skliku pomocí volby v levém horním rohu Nastavení > Plná verze Sklik. V něm najdou všechny možnosti, na které jsou zvyklí, včetně možnosti importu kampaní, které si připravili např. v Google Ads Editoru.
![Sklik Začínáme](https://blog.seznam.cz/wp-content/uploads/2020/10/blog-3png-592x304.png)
Průvodce Sklik Začínáme budeme průběžně vylepšovat na základě došlé zpětné vazby a výkonu kampaní, které pomocí něj byly vytvořené. Věříme, že začátečníkům v Skliku díky novince výrazně zjednodušujeme uvádění jejich prvních kampaní!
Za celý tým Skliku Jakub Gremmel a David Velechovský