Chcete vědět více o zákulisních informacích o službách a produktech největší české technologické firmy? Právě pro vás dnes na Televizi Seznam spouštíme nový pořad Seznam, jak ho neznám. V prvních dílech se zaměří na naše Vyhledávání a nejnavštěvovanější stránku českého internetu Seznam.cz.
Seznam, jak ho neznám si klade za cíl seznámit diváky s méně známými fakty a zajímavostmi ze světa našich produktů. Věděli jste například, kolik uživatelů měsíčně využívá služby Seznamu? Nebo kolik z nich přichází z mobilu? Jaké dotazy se nejvíce vyhledávají nebo kolik článků si přečte uživatel na naší homepage? Právě tyto a mnoho dalších zajímavých informací se diváci dozví z krátkých a dynamických videí pořadu.
„Pořad je určen především našim klientům. Chceme s nimi touto formou sdílet alespoň část dat, které máme v Seznamu k dispozici. Ukázat jim, že tyto data mohou pracovat také pro ně. Umíme se dívat do uživatelských preferencí, webové analytiky, B2B dat, děláme výzkumy i průzkumy trhu. V pořadu Seznam, jak ho neznám nabízíme jenom malou ochutnávku toho, jak silná data máme,“ říká vedoucí marketingového oddělení Jiří Herian. Za námětem pořadu stojí obchodní ředitel Tomáš Búřil, produkci zajišťovalo marketingové oddělení ve spolupráci s TelevizeSeznam.cz
Pořadem provází moderátorka TV Seznam Barbora Hlaváčková. Na portálu TelevizeSeznam.cz je už teď ke shlédnutí pilotní díl. Na další epizodu se můžete těšit v dalších dnech. Klikněte u pořadu na Odebírat, aby vám žádný z dílů neunikl. Kromě epizod o Vyhledávání a domovské stránce Seznamu pro vás chystáme také díly o Mapách, našich médiích, cílené reklamě a dalších tématech.