5 pravidel, jak dělat nativní reklamu na světové úrovni

27. října 2022

Jesper Laursen je šéfem Institutu nativní reklamy, který tenhle obor propaguje po celém světě. Na Seznam Foru představil nejdůležitější zásady pro to, aby nativní reklama byla opravdu úspěšná. Jeho prezentaci vám přinášíme v plném znění, stejně jako dvě další, neméně zajímavé.

Nativní reklama je čím dál důležitější

Institut nativní reklamy tenhle obor nejen zaštiťuje, ale rozdává v něm taky nejprestižnější světové ceny. Letos v nich uspělo Seznam Brand Studio. A Jesper Laursen proto přijal naše pozvání vystoupit na Seznam Foru. Objevil se tu jako první zahraniční host vůbec a jeho prezentace byla inspirativní a osvěžující. Prozradil třeba, jak se naladit na DNA média, se kterým svou reklamu tvoříte. Spoustu postřehů z praxe, shrnutých do 5ti praktických tipů, si můžete poslechnout ve videu.

Je tu konec rádia?

Pierre Beneš z rádia Expres FM, které letos oslavuje 20 let existence, se ve svojí prezentaci věnoval budoucnosti audioslužeb. Shrnul všechny předpovědi, které během 100 let existence rozhlasu ohlašovaly jeho konec, a zamyslel se nad tím, jestli současný nástup podcastů znamená konec opravdový. Pro odpověď si pusťte Pierrovu prezentaci, ale předem můžeme prozradit, že fatální není.

Sponzor, který to nekazí

Sázková kancelář Fortuna je sponzorem fotbalového seznamáckého podcastu Nosiči vody. Jako sponzor se ale nechtěla spokojit s reklamními sděleními, která přerušují podcast. Její účast je daleko širší a hlavně zajímavější. Připravila například sázkařské okénko, které ve fotbalovém podcastu rozhodně má své místo a které s radostí komentují i samotní moderátoři. Na podrobnosti spolupráce mezi Fortunou a Nosiči vody se můžete podívat ve třetím videu.

Předchozí přednášky můžete shlédnout v článku z minulého týdne. A další zajímavé prezentace vás čekají příští týden.

Sdílet na sítích