Přecházíme na Seznam SSP

3. listopadu 2020

Nedávno spuštěný reklamní systém Seznam SSP zajišťuje prodej nabízených reklamních prostor na straně publishera. Je to systém pro vytváření reklamních zón, generování reklamních kódů a vykreslení reklamy do inzertních pozic.

Reklamní trh se neustále vyvíjí a je třeba reflektovat jeho změny. Proto jsme v novém reklamním systému připravili několik vylepšení, které vám práci s ním ještě více zjednoduší a přinesou nové funkcionality.

Co bude jinak a na co se můžete těšit

  • V novém reklamním systému na vás čeká čistší a přehlednější vzhled.
  • Nově bude možnost zadat více formátů do jedné zóny, např. v zóně s rozměrem 300×300 se bude moct zobrazovat i 300×250, díky tomu se zveřejní nejvhodnější reklama a zvýší se výkon zóny.
  • Dalším plusem je zjednodušení zadání zón, kdy se díky multirequestu bude vydávat na jedné stránce reklama pouze z jedné inzerentské sestavy. Nenastane tedy tzv. vytapetování stránky jednou reklamou.
  • Každý partner po přihlášení automaticky uvidí svou záložku k udělování souhlasů (viz CMP).

Novinek je opravdu mnoho, pro více informací navštivte naši Nápovědu. Naleznete tam nejen podrobnější informace k přechodu na nový reklamní systém Seznam SSP, ale dále také cenné tipy, jak třeba reklamu na svém webu optimalizovat a získat tak ještě větší provize.

Za tým Seznam Partner

Renata Cinkeová

Sdílet na sítích