3. 11.

Přecházíme na Seznam SSP

Nedávno spuštěný reklamní systém Seznam SSP zajišťuje prodej nabízených reklamních prostor na straně publishera. Je to systém pro vytváření reklamních zón, generování reklamních kódů a vykreslení reklamy do inzertních pozic.

Reklamní trh se neustále vyvíjí a je třeba reflektovat jeho změny. Proto jsme v novém reklamním systému připravili několik vylepšení, které vám práci s ním ještě více zjednoduší a přinesou nové funkcionality.

Co bude jinak a na co se můžete těšit

  • V novém reklamním systému na vás čeká čistší a přehlednější vzhled.
  • Nově bude možnost zadat více formátů do jedné zóny, např. v zóně s rozměrem 300×300 se bude moct zobrazovat i 300×250, díky tomu se zveřejní nejvhodnější reklama a zvýší se výkon zóny.
  • Dalším plusem je zjednodušení zadání zón, kdy se díky multirequestu bude vydávat na jedné stránce reklama pouze z jedné inzerentské sestavy. Nenastane tedy tzv. vytapetování stránky jednou reklamou.
  • Každý partner po přihlášení automaticky uvidí svou záložku k udělování souhlasů (viz CMP).

Novinek je opravdu mnoho, pro více informací navštivte naši Nápovědu. Naleznete tam nejen podrobnější informace k přechodu na nový reklamní systém Seznam SSP, ale dále také cenné tipy, jak třeba reklamu na svém webu optimalizovat a získat tak ještě větší provize.

Za tým Seznam Partner

Renata Cinkeová