V oblasti realitní online inzerce fungují realitní softwary, díky nimž je možné exportovat inzeráty na různé inzertní realitní servery, pracovat s nabídkami a poptávkami, ale také i doměřovat efektivitu inzerce. Jak na to, se podíváme v tomto článku.
Díky realitnímu softwaru Realman, který jsme si představili v nedávném článku, a realitní společnosti Ponte reality, s.r.o. mohla vzniknout případové studie, která vám ukáže, co přináší inzerce na Sreality.cz.
Jsou pro vás tato čísla zajímavá? Popis, průběh a doměřování efektivity se dozvíte v případové studii tady.
Přinášíme vám také rozhovor s realitní makléřkou Milanou Jermanovou a s Mgr. Petrou Novotnou, vedoucí obchodu a projektů, kde si s nimi o spolupráci, jejich činnosti na realitním trhu a formě měření efektivity inzerce popovídala Hanka Kořínková, manažerka týmu inzertních služeb.
Jak zvýšit efektivitu inzerce se můžete podívat i v tomto dokumentu, kde se dozvíte, jaký vztah je mezi počtem inzerátů a cenou za inzerát za den.
Stáhnout infografiku
Máte k případové studii či realitnímu softwaru dotazy? Obrátit se můžete vždy na svého obchodního zástupce nebo na Infolinku Sreality.cz
Tým Sreality.cz