V soutěži, která oceňuje to nejlepší z českého marketingu, porota vyznamenala práci kolegů ze Seznam Brand Studia. Projekt Čtvrti plné života pro klienta Crestyl získal stříbrné ocenění v kategorii „Nízkorozpočtové kampaně“ a umístil se na shortlistu v dalších dvou kategoriích. K ocenění gratulujeme a přejeme spoustu kreativní energie do dalších projektů.
Developerská firma Crestyl & Seznam Native
Karlín, Náplavka, Letná a Hagibor. To jsou některé z tepajících pražských čtvrtí, které za poslední roky prošly velkými změnami. Zmapovali jsme příběhy lidí, kteří se pustili do navracení sousedského života do ulic města. A zeptali jsme se také architektů a urbanistů na to, co by měla Praha udělat pro to, aby byla skvělým místem pro život.
Díky produktu Seznam Native měníme představy o komerčním obsahu
„Před dvěma a půl lety jsme se rozhodli, že redefinujeme komerční obsah na českém trhu. Chtěli jsme nabídnout obsah, který nebude přehnaně komerční, nudný a plný prázdných slibů. Místo toho jsme chtěli tvořit něco, co lidi bude bavit a zajímat. Nakonec se ukázalo, že pokud takový obsah tvoříte pro lidi, rádi si ho přečtou, i když jde o reklamu,“ říká Ondřej Sitta, Head of Seznam Brand Studio.
To jasně potvrzují i čísla. Přes 100 klientských projektů na míru už vygenerovalo více jak 17,5 mil. přečtení a 960 tisíc přímých prokliků na weby našich klientů. Průměrný čas strávený čtením článku se drží nad 7 minut, což je dokonce více než u čistě redakčních textů. „Těší mě, že tento nový směr začíná sbírat i ocenění zvenku. Je to pro nás obrovská motivace posouvat laťku ještě výše. Konec konců, neděláme jen hezké články, ale našim cílem je pohnout byznysem, což ostatně projekt Čtvrti plné života jasně dokázal.“