Seznam Brand Studiu se letos podařilo na největší mezinárodní soutěži pro nativní reklamu zabodovat na plné čáře. Z Native Advertising Awards, které se letos vyhlašovalo online, si Andy Sitta a jeho tým odvážejí hned čtyři ocenění. Zlatou pozici získalo studio v kategorii Nejlepší nízkorozpočtová kampaň, stříbrnou příčku v kategoriích Nejlepší využití psaného slova a Studio roku a v kategorii Osobnost roku nativní reklamy zabodoval šéf studia Andy Sitta.
„Jsem rád, že se ukázalo, že i ve srovnání s globální konkurencí patříme na absolutní špičku v rámci efektivity nativní reklamy. Paradoxní je, že skoro všechny naše kampaně se ve světovém měřítku značí jako „nízkorozpočtové“. Klienti u nás kromě nižších výrobních nákladů těží také z obrovské distribuční síly Seznamu. Zásah si tak nemusí dokupovat,“ raduje se z ocenění Andy Sitta, který Seznam Brand Studio řídí.
Porota NAA vyznamenala loňský projekt Čtvrti plné života pro klienta Crestyl, který mimo jiné ocenila i česká soutěž IMC Czech Awards.
Studio v loňském roce publikovalo 76 klientských projektů na míru. Ty vygenerovaly přes 15 mil. přečtení, 908 tisíc přímých prokliků na klientské weby a průměrný čas na obsahu byl na jednoho čtenáře 6 a půl minuty. „Už od startu projektu Seznam Native jsme věděli, že chceme být světoví. Po třech letech dohánění je skvělé vidět, že jsme peleton top brand studií světa doběhli. Druhé místo za naši práci v posledním roce bereme jako obrovskou motivaci jít ještě dál a pro naše klienty tvořit obsah, který dokáže hnout byznysem,“ říká Andy.
O Native Advertising Awards
Jde o prestižní ocenění v oblasti nativní reklamy, kterou hodnotí Native Advertising Institute v Kodani. Ten každoročně pořádá také největší mezinárodní konferenci zaměřenou na nativní reklamu, kde se sjíždějí nejznámější mediální domy The New York Times, CNN, BBC, Forbes a další zvučná jména. Ty si pak spolu měří síly i v Native Advertising Awards.