V Obsahové síti Sklik se skrývá typ produktové reklamy, který vám pomůže získat nové zákazníky – jedná se o dynamický banner. Ten tvoří karty s jednotlivými nabídkami a jejich aktuální cenou, a spojuje tak výhody efektivity vždy aktuálních nabídek produktového feedu s možností oslovit zcela nové potenciální zákazníky. Díky možnostem cílení v Obsahové síti můžete cílit přesně na skupinu lidí, kterou potřebujete oslovit. Jak Dynamický banner vypadá se dozvíte v následujícím videu.
Dynamický banner tvoří karty s jednotlivými nabídkami. Data do karet čerpáme z feedu Zboží.cz. Zobrazované nabídky tak pochází ze skupin produktů, které si sami zvolíte u jednotlivých reklamních sestav, podobně jako při nastavení Produktových inzerátů.
Kromě názvu a obrázku u každé nabídky vidí uživatel i její aktuální cenu. Zobrazit je možné také cenu před slevou.
Mimo fungování formátu jako takového patří mezi nesporné přínosy možnost customizace reklamní šablony. K dispozici máte i statistiky jednotlivých šablon, které vám pomohou při vyhodnocování kampaní.
Kromě názvu a obrázku u každé nabídky vidí uživatel i její aktuální cenu. Zobrazit je možné také cenu před slevou. Doplňkovou informaci můžete přidat buď v šabloně, nebo k jednotlivým nabídkám prostřednictvím značky <CUSTOM_LABEL_3>, případně <EXTRA_MESSAGE>
Dynamický banner můžete využívat i v případě, že nemáte e-shop. Je vhodný například pro cestovní kanceláře, prodejce automobilů, realit nebo slevové servery. Pro využití dynamického banneru je potřeba splnit několik podmínek. Bližší informace najdete v Sklik nápovědě.
Dynamický banner je dobré kromě akvizice využít také spolu s dynamickým retargetingem. Díky dynamickému banneru přivedete na web nové potenciální zákazníky, kterými zároveň naplníte retargetingové seznamy. S těmito relevantními uživateli můžete poté pracovat v rámci výkonově zaměřeného dynamického retargetingu, který vám pomůže k dokončení konverze uživatele.
Ve videu Základní metriky v Skliku jsme si představili základní metriky, které najdete v grafu. V tomto videu společně projdeme další metriky, které můžete v rozhraní Skliku najít. Jedná se např. o metriku Kvalita, která bývá často mylně interpretována jako jedna z metrik vstupujících přímo do hodnocení inzerce v aukci – v tomto videu vám …
V tomto videu probereme základní metriky, které najdete v rozhraní Skliku. Jedná se o metriky, které jsou uvedeny v grafu, tedy od metriky Zobrazení až po PNO. Společně projdeme i základní části rozhraní, které je potřeba znát pro každodenní práci v Skliku, např. práci s grafem.
Pracujete v rámci svých DRTG kampaní s časovým rozlišením a nejste si jistí, které seznamy nebo kombinace správně vylučovat? Nebo si chcete jenom zkontrolovat, zda už máte vyloučeny správné retargetingové seznamy? Může vám pomoci DRTG kalkulačka v naší nápovědě.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.