Ještě více zákazníků? Vyzkoušejte dynamický banner

V Obsahové síti Sklik se skrývá typ produktové reklamy, který vám pomůže získat nové zákazníky – jedná se o dynamický banner. Ten tvoří karty s jednotlivými nabídkami a jejich aktuální cenou, a spojuje tak výhody efektivity vždy aktuálních nabídek produktového feedu s možností oslovit zcela nové potenciální zákazníky. Díky možnostem cílení v Obsahové síti můžete cílit přesně na skupinu lidí, kterou potřebujete oslovit. Jak Dynamický banner vypadá se dozvíte v následujícím videu.

Dynamický banner tvoří karty s jednotlivými nabídkami. Data do karet čerpáme z feedu Zboží.cz. Zobrazované nabídky tak pochází ze skupin produktů, které si sami zvolíte u jednotlivých reklamních sestav, podobně jako při nastavení Produktových inzerátů.

Kromě názvu a obrázku u každé nabídky vidí uživatel i její aktuální cenu. Zobrazit je možné také cenu před slevou.

Mimo fungování formátu jako takového patří mezi nesporné přínosy možnost customizace reklamní šablony. K dispozici máte i statistiky jednotlivých šablon, které vám pomohou při vyhodnocování kampaní.

Kromě názvu a obrázku u každé nabídky vidí uživatel i její aktuální cenu. Zobrazit je možné také cenu před slevou. Doplňkovou informaci můžete přidat buď v šabloně, nebo k jednotlivým nabídkám prostřednictvím značky <CUSTOM_LABEL_3>, případně <EXTRA_MESSAGE>

Dynamický banner můžete využívat i v případě, že nemáte e-shop. Je vhodný například pro cestovní kanceláře, prodejce automobilů, realit nebo slevové servery. Pro využití dynamického banneru je potřeba splnit několik podmínek. Bližší informace najdete v Sklik nápovědě.

Dynamický banner je dobré kromě akvizice využít také spolu s dynamickým retargetingem. Díky dynamickému banneru přivedete na web nové potenciální zákazníky, kterými zároveň naplníte retargetingové seznamy. S těmito relevantními uživateli můžete poté pracovat v rámci výkonově zaměřeného dynamického retargetingu, který vám pomůže k dokončení konverze uživatele.

Za tým Sklik.cz Karolina Janková & Daniel Tikal

Sdílet na sítích