Psal se čtvrtek 14. 10. a online právě probíhalo Seznam forum, kde naši řečníci prozradili spoustu zajímavostí. Dozvědět jste se mohli spoustu aktuálních trendů a možností, které hýbou digitálním světem. Probrali jsme, jak na dlouhodobou konzistentní komunikaci brandových kampaní a jak s nimi pracovat. Jak posilovat atributy dané značky nebo kde najdete kvalitní a důvěryhodný obsah.
Jak už jste zvyklí z předchozích ročníků, obsahem vás provedl Pavel Cyprich.
Seznam.cz je jednička mediálního trhu v ČR a není tak divu, že svým klientům dovede nabídnout nejrozmanitější řešení. A to jak online, tak i v TV, rádiu či tisku. Více o tom hned v úvodu prozradil obchodní ředitel Tomáš Búřil spolu s ředitelem regionální inzerce Janem Čekalem ve své prezentaci na téma „Jak na budování značky, která plní výkonnostní cíle?”.
Věděli jste, že Hyundai je od roku 2008 oficiální partner české fotbalové reprezentace? Díky Janovi Przyczkovi, Marketing manager Hyundai Motor Czech s.r.o., a Andymu Sittovi, Head of Seznam Brand Studio Seznam.cz, byste měli. Více o tom prozradili v rozhovoru na téma „Vliv sponzoringu na značku aneb Jak jsme jeli na EURO”.
Michaela Svobodová, Content strategy manager Seznam.cz, prozradila, že už dávno neplatí, že marketing v segmentu B2B slouží jen na podporu prodeje. Proč je důležité se i v B2B věnovat budování značky a v čem se může inspirovat od B2C. Není nakonec veškerá komunikace B2H, tedy Business to Human?
Jakub Unger, ředitel divize Zpravodajství a rádií v Seznam.cz se rozpovídal o tom, čemu jsou v éře vše dostupných informací silné mediální značky a jak mohou být užitečné konzumentům a partnerům.
Seznam Native za dobu své existence vygeneroval desítky milionů zobrazení. Což už je pěkný vzorek. Jaké projekty oceňují naši čtenáři nejvíce a jaké mýty stále panují mezi klienty? O tom se více rozpovídala Jitka Damková, Project manager Seznam.cz.
Přemýšleli jste někdy, jak zaujmout v audio rozměru? Jiří Tamašek, manažer obchodního týmu rádií Seznam.cz vás ve své prezentaci přesvědčí, že brandové kampaně nejsou jen pěkný vizuál.
A protože doporučení pro brandové kampaně není nikdy dost, připravila si Eva Kouřilová, Senior marketing manager Seznam.cz Brandové desatero. A navíc prozradila, kterými z nich se v Seznamu řídíme a proč.
Podívejte se na záznam celé konference:
Jednotlivým tématům se budeme více věnovat v následujících týdnech.
Seznam.cz