Když se řekne česká fotbalová reprezentace, většině z vás hned naskočí fotbal, některým třeba i jména hráčů. Ale víte, kdo je od roku 2008 oficiální partner české repre? Díky Janovi Przyczkovi, Marketing manager Hyundai Motor Czech s.r.o., a Andymu Sittovi, Head of Seznam Brand Studio Seznam.cz, a jejich prezentaci to vědět už budete.
Na základě Seznam Brand Liftu, jsme si potvrdili, že hlavním cílem kampaně bude zvýšit povědomí o značce Hyundai jako o hlavním partnerovi české fotbalové reprezentace. Mezi partnery měla nejsilnější pozici Puma a mezi automobilkami dokonce konkurenční značka, která ale nemá s fotbalem nic společného.
Zároveň jsme do komunikace chtěli dostat pro klienta klíčový model Tucson a celou kampaň pojmout trochu netradičně, abychom mezi ostatními partnery více vynikli a zacílili i mimo hardcore fotbalové fanoušky.
Od klienta jsme si půjčili červený TUCSON, za volant se posadilo sportovní trio Seznam Zpráv a na čtyřech kolech mapovali dění kolem šampionátu, jeho hlavních postav a vzpomínali na historické úspěchy. To vše v nově vzniklém pořadu Jedeme na Euro. Všechny díly vycházeli na Seznam Zprávách v kompletně obrandovaných článcích. Na bannerech jsme lákali třeba na prohlídku právě toho červeného Tucsonu z pořadu. Zároveň před každým dílem běžela jen jedna videoreklama a to sponzorský vzkaz od Hyundai, kde jsme připomínali partnerství s českou fotbalovou reprezentací. Za sponzorským vzkazem následoval product placement a znělka pořadu, ve které hrál Hyundai Tucson hlavní roli.
Kromě pořadu samotného jsme vytvořili také online fanzónu. Zde mohli fanoušci kromě informací o zápasech českého týmu, soutěžit v rámci velké tipovačky. Každé kolo šampionátu jsme hráli o reprezentační dresy, kšiltovky a zapůjčení auta. Lidé také mohli posílat vzkazy našim reprezentantům. Ty jsme následně vytiskli a poslali do Londýna.
Co myslíte, splnili jsme hlavní cíl? To se dozvíte v záznamu videopřednášky, která byla součástí letošního Seznam.cz fora.
Tým Seznam.cz