Agenturní spolupráce roku 2021: Představujeme nominované agentury

Blížíme se do finále! V loňském červnu jsme oznámili, že chceme ocenit nejzdařilejší spolupráce z řad digitálních agentur a ukázat i menším klientům, že jít do toho s námi se vyplatí. V každé ze sedmi kategorií jsme nominovali tři agentury a vy se teď můžete podívat, které z nich jsou nejžhavějšími kandidáty na první místo.

Do užšího výběru, který pečlivě vybírala porota devíti Seznamáků složená z oddělení obchodu, reklamy, marketingu i PR, se celkem probojovalo 14 agentur. Kromě věčné slávy a vítězných sošek, které ozdobí každou kancelář, ale rozdáme také celkem 350 000 Kč na dobrou věc. V rámci každé kategorie poputuje 50 000 Kč na vybranou neziskovou organizaci. Pomáhat, obzvlášť v těchto časech, je totiž potřeba.

V dalších článcích vám jednotlivé kategorie postupně představí jejich garanti, kterých jsme se zeptali na několik zvídavých otázek. A abychom příliš nezdržovali – tady jsou nominované agentury prvního ročníku Agenturní spolupráce roku:

Obsahová kampaň roku

Obsahové spolupráce mezi značkou a vydavatelem se těší čím dál větší popularitě. Která agentura tuto možnost využila nejlépe právě ve spolupráci se Seznamem?

Nominovaní: Elite Solutions – za projekt E.ON Energy Globe, Symbio Digital za projekt Děti a peníze, Mindshare (GroupM) – za projekt Testování kosmetické značky TRESemmé

 

 

Garant: Ondřej Sitta

Nezisková organizace: Zdravotní klaun, o.p.s.

Absolutní Skokan roku

Těší nás důvěra, kterou do nás agentury vkládají. Proto zde oceňujeme agenturní skupinu, která s námi za loňský rok nejvíce zvýšila objem spoluprací.

Nominovaní: Performio, Omnicom Media, Knowlimits Group

 

 

Garant: Vít Fiala

Nezisková organizace: Loono, z.s.

Skokan roku

Skokanem roku se stane agenturní skupina, s kterou jsme v procentuálních číslech meziročně poskočili nejdále, co se týče vzájemných spoluprací.

Nominovaní: Knowlimits Group, Omnicom Media, MarketUP

 

 

Garant: Vít Fiala

Nezisková organizace: Oblastní charita Červený Kostelec – středisko Domov sv. Josefa

 

Cross-mediální kampaň roku

Cross-medialita je žhavé téma současnosti. Kdo z nominovaných dosáhl nejvyššího kombinovaného celoročního zásahu při propagaci jednoho klienta?

Nominovaní: Performio klient E-pojištění, Havas Media Czech Republic klient Sazka, Mediacom (GroupM) – klient T-Mobile

 

Garant: Tomáš Búřil

Nezisková organizace: Společnost E / Czech Epilepsy Association, z. s. – Aranžérie – květiny od lidí s epilepsií

Inovátor roku

Aby kampaň opravdu vynikla a dosáhla nejlepších výsledků, je důležité, aby využívala nejnovějších nástrojů a zkoušela neotřelé cesty. Komu se to povedlo nejlépe?

Nominovaní: Lynt services s.r.o., Publicis Groupe, Pavel Tlapák s.r.o.

 

 

Garant: David Velechovský

Nezisková organizace: Projekt Šance

Videospolupráce roku

V této kategorii oceňujeme agenturní skupinu s nejvyšším ročním podílem videospendu na celkové investici do Seznamu.

Nominovaní: Marketup, Omnicom Media, GroupM

 

 

Garant: Petr Daneš

Nezisková organizace: Nadace Charty 77 – Konto Bariéry

 

Videokampaň roku

Videoreklama je jedním z nejsilnějších formátů pro budování značky v online prostoru. Která kampaň ho využila naplno?

Nominovaní: Wavemaker (GroupM) – klient Česká spořitelna, Adexpres (Dentsu) – klient Zalando, PHD/Mediaplus Prague – klient Hornbach

 

 

Garant: Petr Daneš

Nezisková organizace: Linka bezpečí, z.s.

To je pro tentokrát vše a budeme se těšit u dalšího článku, kde si představíme první kategorii – Obsahovou kampaň roku s Ondřejem Sittou.

Nezapomeňte sledovat naše sociální sítě a podělte se o své postřehy a názory – stačí doplnit hashtag #AgenturniSpolupraceRoku

Sdílet na sítích