Agenturní spolupráce roku 2021: V kategorii Cross-mediální kampaň vítězí Performio

Ceny soutěže Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz mají své vítěze. V kategorii Cross-mediální spolupráce roku se cenou pyšní Performio. To si z klání odnáší hned dvě ocenění. Odborná porota ocenila jeho skvělou práci pro klienta ePojištění.cz ze skupiny Srovnejto.cz.

Agenturní spolupráce roku 2021

Vítězné Performio si z klání odnáší hned dvě ceny. Zástupce obchodního ředitele Seznamu Vít Fiala totiž udělil cenu agenturám s nejvyšším meziročním procentuálním nárůstem spendu u české internetové jedničky. A právě Performio se tak stalo i Absolutním skokanem roku. Titul Skokan roku pak získala agentura Knowlimits Group.

Více o kategoriích Absolutní skokan roku, Skokan roku a Cross-mediální spolupráce se dočtete zde

Inspirativní kategorií je „Inovátor roku”, tu letos vyhlásil David Velechovský, manažer konzultací největšího českého reklamního systému Sklik. Cenu od něj získává Publicis Groupe. „Publicis Groupe má můj obdiv za pečlivé testování novinek v obsahové síti Skliku týkajících se dynamického retargetingu napříč portfoliem spravovaných účtů a za testování publik s 1st party daty v RTB pro klienta Samsung,” uvedl Velechovský.

Hornbach má letos nejlepší videokampaň

Cenu v kategorii Videokampaň roku získává agentura PHD za práci pro klienta Hornbach. Na kampani se podílela i agentura Mediaplus Prague. Ocenění udělil Petr Daneš, manažer videoreklamy v Seznam.cz. „Kampaň mě okouzlila kvalitní kreativou, moc se mi líbil vtipný spot na téma domácí kutilství. Zadavatel skvěle upravil standardní horizontální kreativu do formátu 9:16. Mohl tak použít v kampani nejvhodnější formát do mobilu – vertikální video, které zabírá celý display telefonu. Super je, že kreativa funguje dobře i bez zvuku. Součástí kampaně byl kromě standardní instream reklamy i produkt Seznam Reach Video pro rozšíření zásahu,” říká Daneš.

Daneš ocenil i agenturu, která kontinuálně úspěšně využívá videoreklamu v kategorii Videospolupráce roku. Cenu získala agentura Marketup. „Hlavním kritériem byl odvážný poměr investic do videa k celkovým investovaným prostředkům. Oceňuji, že zadavatelé stále více vnímají videoreklamu na kvalitním inventory, jako vhodný formát pro budování svých značek” vysvětluje Daneš.

Práce s obsahem se v rámci kampaně Děti a peníze vyplatila

Jednou ze soutěžních kategorií je i „Obsahová spolupráce roku”, kterou letos vyhlásila významná osobnost nativní reklamy, Ondřej Sitta, vedoucí Seznam Brand Studia, ve kterém vznikají jedny z nejlepších reklamních projektů. Alespoň podle mínění poroty mezinárodní soutěže Native Advertising Awards. Cenu udělil agentuře Symbio Digital za projekt Děti a peníze. „Tato kampaň dokázala přinést skutečnou přidanou hodnotu zvolené cílovce, což je základ dobré nativní reklamy. To vše velmi efektivně a s nevelkým rozpočtem. Rodiče a učitelé tak dostali interaktivní formou do rukou výukové materiály, díky kterým mohli zvýšit finanční gramotnost svých dětí nebo žáků,“ komentuje Sitta.

Jednotlivé kategorie a kampaně nominovaných agentur představují jejich garanti v publikovaných článcích na blogu


Kromě hlavních soutěžních kategorií udělil Seznam.cz i speciální cenu agentuře, která nejlépe využila ve svých kampaní audioformáty. Tu získala agentura Dentsu. Za kultivaci českého reklamního trhu pak byli oceněni Petr Vančura a Marek Bačo, cenu mají za projekt Svět influencerů, instagramový profil, který edukuje nejen širokou veřejnost jak má vypadat influencer marketing.

Děkujeme všem agenturám, se kterými spolupracuje za projevenou důvěru a těšíme se na příští ročník soutěže.

Celkový přehled všech vítězných agentur najdete na oficiálních stránkách akce

Sdílet na sítích