Když se v minulosti řekl dynamický retargeting, znamenalo to možnost oslovit zákazníky, kteří si na webu prohlíželi produkty nebo kategorie produktů. Od listopadu loňského roku máte možnost využít v Skliku nové cílení DRTG návštěvníků Seznamu. Co to znamená a jak se to týká nové Sklik výzvy?
Díky DRTG návštěvníků Seznamu máte nově možnost oslovit ty, kteří se aktuálně zajímají o produkty, které inzerent nabízí. Jednou z mnoha výhod cílení je skutečnost, že pracuje s daty Seznamu. Publika tak zmírní dopad skončení cookies třetích stran a pro jejich využití není potřeba souhlas uživatele webu.
Zapojte se do Sklik výzvy
Spravujete kampaně v Skliku? Pokud jste specialista v agentuře, freelancer nebo pracujete přímo na straně klienta, máte možnost se do naší Sklik výzvy přihlásit a vyhrát skvělé ceny.
Stačí, když do 1. května do 23:59 vyberete jeden účet, kde využíváte DRTG návštěvníků Seznamu, a ten přihlásíte ve formuláři na konci článku. Hodnotit budeme výkon kampaní s tímto cílením v období od 2. 5. 2022 do 15. 5. 2022.
To všechno vyhodnotí naše odborná porota a do 2. června 2022 vyhlásí vítěze. V poslední výzvě se vás přihlásilo opravdu hodně a bylo těžké vybrat jen jednoho vítěze. Proto jsme se tentokrát rozhodli vyhlásit hned 3 výherce. Šance na výhru je tak větší než předtím!
Jak nové cílení nastavit?
Více o tom, jak toto cílení v Skliku nastavit, se dočtete například na našem blogu. Je postavené na datech Zboží.cz a Vyhledávání Seznam.cz a nabízí nová publika, která splňují podmínky hledání konkrétního produktu v našem Vyhledávání, nebo zobrazení detailu produktu na Zboží.cz v kombinaci přítomnosti spárované nabídky a aktivního XML feedu inzerenta.
Jak získat nejen z tohoto cílení, ale i z inzerce na Zboží.cz maximum skrze úpravu XML feedu, se dozvíte v nápovědě.
Jak se do Sklik výzvy přihlásit?
Pak vyberte klienta, který má podle vás největší šanci vyhrát a kterému spravujete kampaně v Skliku. Přihlaste se s ním skrze formulář níže. Každý specialista v agentuře může přihlásit vždy jen 1 účet.
Pak vyberte klienta, který má podle vás největší šanci vyhrát a kterému spravujete kampaně v Skliku. Přihlaste se s ním skrze formulář níže. Každý freelancer může přihlásit vždy jen 1 účet.
Pak vyberte jeden z vašich Sklikových účtů, který má podle vás největší šanci vyhrát a kterému spravujete kampaně v Skliku. Přihlaste se s ním skrze formulář níže. Každý specialista na straně klienta může přihlásit vždy jen 1 účet.
Výherci se mohou těšit například na piknikový koš plný kvalitních dobrot, luxusních pralinek a pití pro dva nebo stylový dárkový balíček od Seznamu.
Nákupní rádce Zboží.cz nezahálí ani během hlavní e-commerce sezóny a přináší poslední letošní produktové novinky. Personalizovaná homepage, řízení inzerce na Seznamu na jednom místě a pokles ceny ve výsledcích hledání přináší našim inzerentům další možnosti jak zasáhnout a zaujmout potenciální zákazníky.
Být vidět je pro každý e-shop základem úspěchů. A ví to i náš klient decoDoma. Proto jsme společně podnikli několik kroků, kterými jsme během relativně krátké doby výrazně zlepšili dohledatelnost jeho produktů na Zboží.cz. A postup jsme pro vás sepsali do případové studie.
Black Friday je synonymum začátku vánočního nákupního shonu. A právě v tomto vypjatém období, kdy se prodejci předhánějí v atraktivitě nabídek a marketingových kampaních, chceme ocenit ty nejkreativnější a nejúspěšnější strategie. Přicházíme s výzvou zaměřenou na nejlepší Black Friday strategii.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.