Získejte nové zákazníky pro váš e-shop díky DRTG návštěvníků Seznamu

Počínaje dnešním dnem mají inzerenti využívající DRTG možnost rozšířit zásah svých kampaní o další relevantní zákazníky zajímající se přesně o produkty, které aktuálně nabízí. Díky tomu, že funguje na datech Seznamu, budou publika k dispozici i po blížícím se konci cookies třetích stran. Jak nové cílení funguje a jak jej nastavit pro maximální výkon?

Nové cílení na návštěvníky webů Seznamu otevírá nové možnosti a potenciál pro vaše akviziční kampaně. Když říkáme na datech Seznamu, bavíme se o tzv. 1st party datech, která mají hned několik výhod:

  • Zákazník nemusí navštívit váš web, abyste jej mohli oslovit.
  • Používáme nejrelevantnější data o produktech díky databázi Zboží.cz.
  • Bude fungovat i po konci cookies třetích stran u hlavních prohlížečů.
  • Data jsou plně kompatibilní s GDPR.

Nastavení je snadné

Všem e-shopům přibyl v účtu vedle stávajícího seznamu DRTG návštěvníci produktů nový seznam DRTG návštěvníků Seznamu. Ten si jednoduše přiřadíte do sestavy, ve které má běžet, nastavíte max. cenu za proklik a vyloučíte stávající návštěvníky webu, aby vám DRTG návštěvníků Seznamu nekanibalizoval stávající RTG kampaně.

Více informací o možnostech nastavení a využití ve vašich kampaních najdete v naší nápovědě.

Co říkají o DRTG návštěvníků Seznamu naši inzerenti?

V Alza.cz aktuálně testujeme dynamický retargeting s cílením na návštěvníky služeb Seznam.cz. I přesto, že kampaň stále běží, již nyní lze na základě vysokého CTR (které oproti klasickému retargetingovému cílení vzrostlo více než trojnásobně) hodnotit, že se jedná o cílení relevantní s potenciálem přivádět kvalitní traffic. Kvalitu trafficu získaného z kampaně předpokládáme díky objemu obratu, který dle našich atribučních modelů přináší, navíc s rostoucí křivkou během celého trvání kampaně. Lepší výsledky navíc kampaň doručuje s o 30 % nižší cenou za proklik, oproti klasickému retargetingu. Děkujeme také specialistům ze Seznamu za doporučení při nastavování a optimalizaci. Tento typ cílení se určitě stane nedílnou součástí naší komunikace.

Jan Synek, Display specialista, Alza.cz

Pokud jste e-shop, neváhejte a doplňte sestavu s DRTG návštěvníků Seznamu do svých kampaní co nejdříve a maximalizujte tak vysoce relevantní zásah svých kampaní v obsahové síti Skliku.

Za celý tým Skliku Jakub Novotný a Lukáš Thér

Sdílet na sítích