Lepší přehled o nákladech kampaní díky metrice CPT Ø

Sklik již dnes není pouhým PPC reklamním systémem, ale plnohodnotnou reklamní platformou, ve které můžete využít mnoha reklamních formátů a kampaně vyhodnocovat prostřednictvím brandových metrik. Abyste měli lepší přehled o nákladech kampaní, můžete nově využívat i statistiku CPT Ø.

Metriku CPT Ø najdete mezi volitelnými sloupci v kampaních, které se zobrazují v obsahové síti – obsahové, videokampaně a produktové (bez Produktových inzerátů). Je k dispozici na úrovni kampaní a sestav a to včetně kampaní placených cenou za proklik.

Vzorec pro výpočet je: 

CPT Ø = cena / počet zobrazení * 1000

Hodnota platí vždy pro prohlížené období, podobně jako CPC Ø

Pomocí nové metriky můžete sledovat průměrnou cenu za tisíc zobrazení a kromě výkonu i můžete lépe srovnávat náklady v rámci kampaní Skliku i s jinými platformami a médii (na jiných platformách bývá nazývána CPM, výpočet je stejný). 

Hodnota CPT Ø je také dostupná v API. Není zatím dostupná ve statistických reportech a v trendových grafech. Aktuálně pracujeme na nových grafech i nových reportech a můžete se v nich mimo jiné těšit i na tuto hodnotu. Zůstaňte naladěni!

Za celý tým Skliku David Velechovský a Zdeněk Líbal

Sdílet na sítích