Když se v minulosti řekl dynamický retargeting, znamenalo to možnost oslovit zákazníky, kteří si na webu prohlíželi produkty nebo kategorie produktů. Od listopadu loňského roku máte možnost využít v Skliku nové cílení DRTG návštěvníků Seznamu. Co to znamená a jak se to týká nové Sklik výzvy?
Díky DRTG návštěvníků Seznamu máte nově možnost oslovit ty, kteří se aktuálně zajímají o produkty, které inzerent nabízí. Jednou z mnoha výhod cílení je skutečnost, že pracuje s daty Seznamu. Publika tak zmírní dopad skončení cookies třetích stran a pro jejich využití není potřeba souhlas uživatele webu.
Zapojte se do Sklik výzvy
Spravujete kampaně v Skliku? Pokud jste specialista v agentuře, freelancer nebo pracujete přímo na straně klienta, máte možnost se do naší Sklik výzvy přihlásit a vyhrát skvělé ceny.
Stačí, když do 1. května do 23:59 vyberete jeden účet, kde využíváte DRTG návštěvníků Seznamu, a ten přihlásíte ve formuláři na konci článku. Hodnotit budeme výkon kampaní s tímto cílením v období od 2. 5. 2022 do 15. 5. 2022.
To všechno vyhodnotí naše odborná porota a do 2. června 2022 vyhlásí vítěze. V poslední výzvě se vás přihlásilo opravdu hodně a bylo těžké vybrat jen jednoho vítěze. Proto jsme se tentokrát rozhodli vyhlásit hned 3 výherce. Šance na výhru je tak větší než předtím!
Jak nové cílení nastavit?
Více o tom, jak toto cílení v Skliku nastavit, se dočtete například na našem blogu. Je postavené na datech Zboží.cz a Vyhledávání Seznam.cz a nabízí nová publika, která splňují podmínky hledání konkrétního produktu v našem Vyhledávání, nebo zobrazení detailu produktu na Zboží.cz v kombinaci přítomnosti spárované nabídky a aktivního XML feedu inzerenta.
Jak získat nejen z tohoto cílení, ale i z inzerce na Zboží.cz maximum skrze úpravu XML feedu, se dozvíte v nápovědě.
Jak se do Sklik výzvy přihlásit?
Pak vyberte klienta, který má podle vás největší šanci vyhrát a kterému spravujete kampaně v Skliku. Přihlaste se s ním skrze formulář níže. Každý specialista v agentuře může přihlásit vždy jen 1 účet.
Pak vyberte klienta, který má podle vás největší šanci vyhrát a kterému spravujete kampaně v Skliku. Přihlaste se s ním skrze formulář níže. Každý freelancer může přihlásit vždy jen 1 účet.
Pak vyberte jeden z vašich Sklikových účtů, který má podle vás největší šanci vyhrát a kterému spravujete kampaně v Skliku. Přihlaste se s ním skrze formulář níže. Každý specialista na straně klienta může přihlásit vždy jen 1 účet.
Výherci se mohou těšit například na piknikový koš plný kvalitních dobrot, luxusních pralinek a pití pro dva nebo stylový dárkový balíček od Seznamu.
Kampaně typu Zboží.cz v Skliku se nově stávají kampaněmi typu Nákupy. Nový název lépe vystihuje současný zásah inzerce, který už delší dobu široce přesahuje cenový srovnávač Zboží.cz. Nepleťte si ale název srovnávače Zboží.cz, který pro návštěvníky zůstává stejný.
Nákupní rádce Zboží.cz nezahálí ani během hlavní e-commerce sezóny a přináší poslední letošní produktové novinky. Personalizovaná homepage, řízení inzerce na Seznamu na jednom místě a pokles ceny ve výsledcích hledání přináší našim inzerentům další možnosti jak zasáhnout a zaujmout potenciální zákazníky.
Být vidět je pro každý e-shop základem úspěchů. A ví to i náš klient decoDoma. Proto jsme společně podnikli několik kroků, kterými jsme během relativně krátké doby výrazně zlepšili dohledatelnost jeho produktů na Zboží.cz. A postup jsme pro vás sepsali do případové studie.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.