Zapojte se do Sklik výzvy s novým cílením DRTG návštěvníků Seznamu

Když se v minulosti řekl dynamický retargeting, znamenalo to možnost oslovit zákazníky, kteří si na webu prohlíželi produkty nebo kategorie produktů. Od listopadu loňského roku máte možnost využít v Skliku nové cílení DRTG návštěvníků Seznamu. Co to znamená a jak se to týká nové Sklik výzvy?

Díky DRTG návštěvníků Seznamu máte nově možnost oslovit ty, kteří se aktuálně zajímají o produkty, které inzerent nabízí. Jednou z mnoha výhod cílení je skutečnost, že pracuje s daty Seznamu. Publika tak zmírní dopad skončení cookies třetích stran a pro jejich využití není potřeba souhlas uživatele webu.

Zapojte se do Sklik výzvy

Spravujete kampaně v Skliku? Pokud jste specialista v agentuře, freelancer nebo pracujete přímo na straně klienta, máte možnost se do naší Sklik výzvy přihlásit a vyhrát skvělé ceny.

Stačí, když do 1. května do 23:59 vyberete jeden účet, kde využíváte DRTG návštěvníků Seznamu, a ten přihlásíte ve formuláři na konci článku. Hodnotit budeme výkon kampaní s tímto cílením v období od 2. 5. 2022 do 15. 5. 2022.

Mezi hodnotící kritéria soutěže bude patřit:
  • práce se strukturou a nastavením cílení,
  • práce s denním limitem kampaně a maxCPC,
  • kreativní práce s cílením,
  • celková optimalizace a efektivita.

To všechno vyhodnotí naše odborná porota a do 2. června 2022 vyhlásí vítěze.
V poslední výzvě se vás přihlásilo opravdu hodně a bylo těžké vybrat jen jednoho vítěze. Proto jsme se tentokrát rozhodli vyhlásit hned 3 výherce. Šance na výhru je tak větší než předtím!

Jak nové cílení nastavit?

Více o tom, jak toto cílení v Skliku nastavit, se dočtete například na našem blogu. Je postavené na datech Zboží.cz a Vyhledávání Seznam.cz a nabízí nová publika, která splňují podmínky hledání konkrétního produktu v našem Vyhledávání, nebo zobrazení detailu produktu na Zboží.cz v kombinaci přítomnosti spárované nabídky a aktivního XML feedu inzerenta.

Jak získat nejen z tohoto cílení, ale i z inzerce na Zboží.cz maximum skrze úpravu XML feedu, se dozvíte v nápovědě.

Jak se do Sklik výzvy přihlásit?

Pak vyberte klienta, který má podle vás největší šanci vyhrát a kterému spravujete kampaně v Skliku. Přihlaste se s ním skrze formulář níže. Každý specialista v agentuře může přihlásit vždy jen 1 účet.

Pak vyberte klienta, který má podle vás největší šanci vyhrát a kterému spravujete kampaně v Skliku. Přihlaste se s ním skrze formulář níže. Každý freelancer může přihlásit vždy jen 1 účet.

Pak vyberte jeden z vašich Sklikových účtů, který má podle vás největší šanci vyhrát a kterému spravujete kampaně v Skliku. Přihlaste se s ním skrze formulář níže. Každý specialista na straně klienta může přihlásit vždy jen 1 účet.

Výherci se mohou těšit například na piknikový koš plný kvalitních dobrot, luxusních pralinek a pití pro dva nebo stylový dárkový balíček od Seznamu.

Hodně štěstí při výzvě vám za tým Sklik přejí
Jakub Loula a Jan Zvolánek

Sdílet na sítích