Sezónní tipy: Jak cílit reklamu, aby byla úspěšná o prázdninách 2022

Léto, slunce, rybník, kolo, koupák nebo mojito ze stánku… letní zábava je v plném proudu. Pojďme se podívat, jak cílit vaši reklamu, abyste oslovili co nejvíc lidí. A jaké byste měli zvážit příležitosti pro obchodní zpracování tématu.

S nástupem sezony se lidé začínají zajímat o letní aktivity. Jejich hledanost pozvolna roste v červnu a vrcholu dosahuje v první polovině července.

Doporučené cílení pro přímý prodej

Pro všechny, kteří hledají vyžití v letním počasí, doporučujeme cílit na uvedené oblasti zájmů a jejich kombinaci. Podle zvolené kombinace zájmů si pak namodelujete zásah cílové skupiny.

  • Rodina – Rodiny s dětmi (550 tis. UV/týden)
  • Cestování – Hory (260 tis. UV/týden)
  • Cestování – Adventura/outdoor (117 tis. UV/týden)
  • Sport – Letní sporty (466 tis. UV/týden)
  • Reality – Rekreační objekty (59 tis. UV/týden)
  • Jídlo a pití – Nápoje (262 tis. UV/týden)
  • Jídlo a pití – Restaurace (1,9 mil. UV/týden)
  • Krása a styl – Móda (594 tis. UV/týden)
  • Krása a styl – Kosmetika (898 tis. UV/týden)

Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro HP Wallpaper. Protože se můžou vzájemně překrývat, nelze je jednoduše sčítat. Data za konkrétní mix BHV skupin a pro konkrétní formát vám rádi dodáme. S vhodným mixem cílení vám rádi pomůžeme. Pokud máte zájem, ozvěte se na mp@firma.seznam.cz

Tematické spolupráce

Zvyšte výkon svých reklamních sdělení díky relevanci jejich umístění. Upoutejte pozornost uživatelů internetu ve chvíli, kdy se zajímají o téma, které souvisí s vaší nabídkou. Displayové reklamní formáty umístěné u tematického článku nebo jiného obsahu dosahují o 25 % vyšší proklikovosti.

Proženy.cz vám stejně jako minulý rok přinesou články s tipy na cestování po Česku. Na stejném webu najdete také tipy na kempování a další rady a zajímavosti. Novinky.cz vám zase nabídnou články s tématikou letní dovolené v ČR, jako je kempování, stanování apod.

Proženy.cz, tipy s cestováním po Česku

Pro více informací napište našim kolegům na projekty@firma.seznam.cz

Buďte se svými zákazníky i při sportovních aktivitách díky balíčku Seznam Cross Audio

Oslovte své zákazníky i v situacích, kdy nemůžou konzumovat vizuální reklamu. Využijte toho a pusťte jim své sdělení do sluchátek. Mrkněte na Seznam Cross Audio balíčky a oslovte tak posluchače v našich rádiích i podcastech. Více se dozvíte v článku na blogu.

Sdílet na sítích