Seznam Nákupy nyní pohodlně s jediným přihlášením
Nově máte možnost vstupovat do rozhraní Skliku i Zboží.cz jediným loginem jako vlastník účtu i jako uživatel, pokud jste správce účtu. Přesun mezi rozhraními tak bude naprosto plynulý.
Léto, slunce, rybník, kolo, koupák nebo mojito ze stánku… letní zábava je v plném proudu. Pojďme se podívat, jak cílit vaši reklamu, abyste oslovili co nejvíc lidí. A jaké byste měli zvážit příležitosti pro obchodní zpracování tématu.
S nástupem sezony se lidé začínají zajímat o letní aktivity. Jejich hledanost pozvolna roste v červnu a vrcholu dosahuje v první polovině července.
Pro všechny, kteří hledají vyžití v letním počasí, doporučujeme cílit na uvedené oblasti zájmů a jejich kombinaci. Podle zvolené kombinace zájmů si pak namodelujete zásah cílové skupiny.
Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro HP Wallpaper. Protože se můžou vzájemně překrývat, nelze je jednoduše sčítat. Data za konkrétní mix BHV skupin a pro konkrétní formát vám rádi dodáme. S vhodným mixem cílení vám rádi pomůžeme. Pokud máte zájem, ozvěte se na mp@firma.seznam.cz
Zvyšte výkon svých reklamních sdělení díky relevanci jejich umístění. Upoutejte pozornost uživatelů internetu ve chvíli, kdy se zajímají o téma, které souvisí s vaší nabídkou. Displayové reklamní formáty umístěné u tematického článku nebo jiného obsahu dosahují o 25 % vyšší proklikovosti.
Proženy.cz vám stejně jako minulý rok přinesou články s tipy na cestování po Česku. Na stejném webu najdete také tipy na kempování a další rady a zajímavosti. Novinky.cz vám zase nabídnou články s tématikou letní dovolené v ČR, jako je kempování, stanování apod.
Pro více informací napište našim kolegům na projekty@firma.seznam.cz
Oslovte své zákazníky i v situacích, kdy nemůžou konzumovat vizuální reklamu. Využijte toho a pusťte jim své sdělení do sluchátek. Mrkněte na Seznam Cross Audio balíčky a oslovte tak posluchače v našich rádiích i podcastech. Více se dozvíte v článku na blogu.