Léto, slunce, rybník, kolo, koupák nebo mojito ze stánku… letní zábava je v plném proudu. Pojďme se podívat, jak cílit vaši reklamu, abyste oslovili co nejvíc lidí. A jaké byste měli zvážit příležitosti pro obchodní zpracování tématu.
S nástupem sezony se lidé začínají zajímat o letní aktivity. Jejich hledanost pozvolna roste v červnu a vrcholu dosahuje v první polovině července.
Doporučené cílení pro přímý prodej
Pro všechny, kteří hledají vyžití v letním počasí, doporučujeme cílit na uvedené oblasti zájmů a jejich kombinaci. Podle zvolené kombinace zájmů si pak namodelujete zásah cílové skupiny.
Rodina – Rodiny s dětmi (550 tis. UV/týden)
Cestování – Hory (260 tis. UV/týden)
Cestování – Adventura/outdoor (117 tis. UV/týden)
Sport – Letní sporty (466 tis. UV/týden)
Reality – Rekreační objekty (59 tis. UV/týden)
Jídlo a pití – Nápoje (262 tis. UV/týden)
Jídlo a pití – Restaurace (1,9 mil. UV/týden)
Krása a styl – Móda (594 tis. UV/týden)
Krása a styl – Kosmetika (898 tis. UV/týden)
Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro HP Wallpaper. Protože se můžou vzájemně překrývat, nelze je jednoduše sčítat. Data za konkrétní mix BHV skupin a pro konkrétní formát vám rádi dodáme. S vhodným mixem cílení vám rádi pomůžeme. Pokud máte zájem, ozvěte se na mp@firma.seznam.cz
Tematické spolupráce
Zvyšte výkon svých reklamních sdělení díky relevanci jejich umístění. Upoutejte pozornost uživatelů internetu ve chvíli, kdy se zajímají o téma, které souvisí s vaší nabídkou. Displayové reklamní formáty umístěné u tematického článku nebo jiného obsahu dosahují o 25 % vyšší proklikovosti.
Proženy.cz vám stejně jako minulý rok přinesou články s tipy na cestování po Česku. Na stejném webu najdete také tipy na kempování a další rady a zajímavosti. Novinky.cz vám zase nabídnou články s tématikou letní dovolené v ČR, jako je kempování, stanování apod.
Buďte se svými zákazníky i při sportovních aktivitách díky balíčku Seznam Cross Audio
Oslovte své zákazníky i v situacích, kdy nemůžou konzumovat vizuální reklamu. Využijte toho a pusťte jim své sdělení do sluchátek. Mrkněte na Seznam Cross Audio balíčky a oslovte tak posluchače v našich rádiích i podcastech. Více se dozvíte v článku na blogu.
Seznam Garant nabízí všem klientům nákup garantované online reklamy za předem známou cenu na vybraných reklamních plochách na webech Seznamu i jeho partnerů. Nespornou výhodou systému je možnost zadání a spuštění kampaně bez asistence obchodníka, třeba i o víkendu. Reklama objednaná přes Seznam Garant se zobrazuje například na domovské stránce Seznam.cz, na webech Novinky.cz, Seznam …
Přečtete si, jak Woldoshop ve spolupráci se specialisty ze Seznamu podpořil prodej produktu, který získal cenu redakce v soutěži Kosmetické hvězdy 2022 na Proženy.cz. Vítězný kolagen se objevil jak na bannerech v rámci RTB kampaně, tak i v článku na Super.cz.
Život je protkaný nespočtem životních událostí, ať už je to svatba, narození dítěte nebo začátek podnikání. Tyto významné okamžiky si kromě pozornosti zaslouží také oslavu, což je ideální příležitost pro vaše podnikání. Nově jsme proto zařadili do Skliku i cílení na životní události, se kterým půjde oslovování zákazníků jedna báseň. Pojďme si ho představit.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.