Léto, slunce, rybník, kolo, koupák nebo mojito ze stánku… letní zábava je v plném proudu. Pojďme se podívat, jak cílit vaši reklamu, abyste oslovili co nejvíc lidí. A jaké byste měli zvážit příležitosti pro obchodní zpracování tématu.
S nástupem sezony se lidé začínají zajímat o letní aktivity. Jejich hledanost pozvolna roste v červnu a vrcholu dosahuje v první polovině července.
Doporučené cílení pro přímý prodej
Pro všechny, kteří hledají vyžití v letním počasí, doporučujeme cílit na uvedené oblasti zájmů a jejich kombinaci. Podle zvolené kombinace zájmů si pak namodelujete zásah cílové skupiny.
Rodina – Rodiny s dětmi (550 tis. UV/týden)
Cestování – Hory (260 tis. UV/týden)
Cestování – Adventura/outdoor (117 tis. UV/týden)
Sport – Letní sporty (466 tis. UV/týden)
Reality – Rekreační objekty (59 tis. UV/týden)
Jídlo a pití – Nápoje (262 tis. UV/týden)
Jídlo a pití – Restaurace (1,9 mil. UV/týden)
Krása a styl – Móda (594 tis. UV/týden)
Krása a styl – Kosmetika (898 tis. UV/týden)
Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro HP Wallpaper. Protože se můžou vzájemně překrývat, nelze je jednoduše sčítat. Data za konkrétní mix BHV skupin a pro konkrétní formát vám rádi dodáme. S vhodným mixem cílení vám rádi pomůžeme. Pokud máte zájem, ozvěte se na mp@firma.seznam.cz
Tematické spolupráce
Zvyšte výkon svých reklamních sdělení díky relevanci jejich umístění. Upoutejte pozornost uživatelů internetu ve chvíli, kdy se zajímají o téma, které souvisí s vaší nabídkou. Displayové reklamní formáty umístěné u tematického článku nebo jiného obsahu dosahují o 25 % vyšší proklikovosti.
Proženy.cz vám stejně jako minulý rok přinesou články s tipy na cestování po Česku. Na stejném webu najdete také tipy na kempování a další rady a zajímavosti. Novinky.cz vám zase nabídnou články s tématikou letní dovolené v ČR, jako je kempování, stanování apod.
Buďte se svými zákazníky i při sportovních aktivitách díky balíčku Seznam Cross Audio
Oslovte své zákazníky i v situacích, kdy nemůžou konzumovat vizuální reklamu. Využijte toho a pusťte jim své sdělení do sluchátek. Mrkněte na Seznam Cross Audio balíčky a oslovte tak posluchače v našich rádiích i podcastech. Více se dozvíte v článku na blogu.
Pro rychlejší orientaci si shrneme hned v úvodu, jak jsme v poslední době vylepšili Firmy. V dalších odstavcích se dozvíte, jak vám mohou být novinky užitečné. Nejvýznamnější zprávou v této souvislosti je oživení webu Volná místa. Pracovní nabídky teď můžete najít ve firemních profilech stejně jako nabídky z Sauto, Sreality či Zboží. Na Firmy.cz se …
Konce a začátky, bilancování i oslavy, minulost i nadějná budoucnost… V takovém duchu se nese závěr jednoho a začátek následujícího roku. A my jsme pro vás vytipovali poslední a zároveň i první obchodní příležitosti roku končícího i toho, který už za pár týdnů začne. Jaké je na sklonku roku chování uživatelů? Zájem o témata související …
Potřebovali jste někdy spustit sadu reklam k určitému datu, nebo ji naopak vypnout? Neobešlo se to bez ruční úpravy v rozhraní. Případně jste museli dát reklamy do nové kampaně a té potom nastavit datum spuštění. Ne vždy se ale hodí spouštět úplně novou kampaň. Vytvořili jsme proto časové plánování i na úrovni reklam, které vám …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.