Zlepšili jsme přehled o produktech na Zboží.cz

Za poslední dva měsíce se toho na Zboží.cz neudálo zrovna málo. Jednou z největších novinek je, že ve výpisu hledání cílíme mnohem více na produkty, čímž získáte lepší přehled o zboží, ceně i nabídce konkrétních obchodů. 

Pokud na uživatelský dotaz máme vysoce relevantní produktové výsledky, jednotlivé nabídky obchodů už ve výpisu hledání nezobrazujeme. Tato změna přináší navýšení zobrazení produktových karet a méně nabídek ve výpisu hledání.

Detailnější zpracování produktové karty nabídne zákazníkům větší přehled při výběru obchodu. Zvýšením návštěvnosti produktových karet navíc podpoříme aukci na detailu produktu. 

U detailu produktu jsme změnili zobrazení ceny

Nově také zobrazuje u produktových karet přímo “cenu od” namísto “cenového rozsahu.”
Jak detail produktu teď vypadá, ukazujeme níže.

Nové zobrazení: 

Tag MAX_CPC_SEARCH využíváme ve výpisu kategorie

Nabízenou cenu za proklik v tagu MAX_CPC_SEARCH nově aplikujeme jak ve výsledcích hledání a hledání v kategorii, tak pro výpis v kategorii.

Původně se výpis kategorie řídil tagem MAX_CPC, který teď použijeme pouze pro topované pozice v produktovém detailu.

V obecném hledání je možné využít filtrování

Pokud budete napříč Zbožím vyhledávat určitý dotaz, po levé straně vám nově zobrazíme filtry související s výsledky hledání. Své hledání pak můžete upřesnit, čímž se výsledky zúží pouze na požadované produkty a nabídky.

V případě dalších dotazů nebo jakýchkoliv nejasností nás neváhejte kontaktovat na zbozi@firma.seznam.cz

Tým Zboží.cz

Sdílet na sítích