DRTG návštěvníků Seznamu efektivně doplňuje portfolio našich obsahových kampaní. Díky tomuto cílení dokážeme oslovit větší počet uživatelů za relativně nízké náklady. A abychom si nekanibalizovali stávající retargetingové kampaně, vyloučili jsme stávající publikum návštěvníků webu a vytvořili jsme z DRTG návštěvníků Seznamu rentabilní akviziční kampaň. To je u e-shopových kampaní orientovaných na výkon velmi žádoucí chování.
Získejte ještě více objednávek díky DRTG návštěvníků Seznamu
Využíváte dynamický retargeting návštěvníků produktů na vašem webu a přemýšlíte, jak oslovit další uživatele, kteří by měli o vaše produkty zájem? A zároveň řešíte menší zásah retargetingových kampaní způsobený nižším počtem souhlasů s cílením reklamy? Tak zbystřete! Máme pro vás řešení v podobě Dynamického retargetingu návštěvníků Seznamu, které je založené na tzv. 1st party datech.
Jestliže máte propojený Sklikový účet se Zboží.cz, tak v účtu najdete automaticky vytvořený seznam Dynamického retargetingu návštěvníků Seznamu a nové cílení můžete rovnou vyzkoušet. Chcete se dozvědět víc o tom, jak cílení funguje a další zajímavosti? Mrkněte se na naše video.
- Zákazník nemusí navštívit váš web, abyste ho mohli oslovit.
- Používáme nejrelevantnější data o produktech díky databázi Zboží.cz.
- Snižuje dopady konce podpory cookies třetích stran u hlavních prohlížečů.
- Data jsou plně kompatibilní s GDPR.
Stále váháte, jestli si pořídit DRTG návštěvníků Seznamu? Přečtěte si, co o našem produktu říká jeden z našich spokojených zákazníků z e-shopu roboticky-vysavac.cz: