Minimální velikost počtu spárovaných adres v seznamu vlastních zákazníků snižujeme z 500 na 200. Tím je toto cílení nyní dostupné i pro inzerenty s menší zákaznickou bází a stávajícím inzerentům přináší ještě více možností segmentace seznamů.
Cílení na vlastní seznamy zákazníků je relativně nový způsob cílení v Skliku. Využívá e-mailových adres uživatelů, u kterých má inzerent souhlas s cílenou reklamou, a tyto uživatele, pokud jsou přihlášení na Seznam.cz, může oslovovat v obsahové síti Skliku. Výhodou je vysoká přesnost, nezávislost na cookies 3. stran nebo oslovování svých zákazníků v prostředí, kde se přirozeně pohybují. A v neposlední řadě sem také patří vysoká míra zabezpečení dat v systému.
Díky snížení minimálního počtu napárovaných adres z 500 na 200 zpřístupňujeme funkci i inzerentům, u kterých mohlo být výzvou nashromáždění takto velkého publika.
Aby pro vás bylo využití seznamů ještě jednodušší, připravili jsme si pro vás přehledný tahák s příklady jejich využití:
Snížení minimální velikosti publika je zároveň příležitostí pro stávající inzerenty, kteří funkci už využívají. Svá publika tak mohou rozčlenit do většího počtu seznamů a dokážou nově tyto skupiny klientů oslovit s více přizpůsobenou nabídkou. Doporučujeme tedy využít nejen častý scénář „stávající zákazníci”, ale nadefinovat si zákazníky např. podle regionu nebo kategorie výrobku, který si u vás zakoupili či třeba uživatele využívající vaší aplikaci. Pokročilými možnostmi cílení na vlastní seznamy zákazníků se můžete inspirovat v naší Nápovědě.
Nová minimální velikost publika stále zaručuje vašim zákazníkům vysokou míru soukromí.
Věříme, že změnu budete moci využít ve prospěch vyššího plnění vašich cílů. Jak si cílení nastavit, se dočtete v Nápovědě Skliku.
Za celý tým Skliku, David Velechovský a Jakub Novotný
Nákupní rádce Zboží.cz nezahálí ani během hlavní e-commerce sezóny a přináší poslední letošní produktové novinky. Personalizovaná homepage, řízení inzerce na Seznamu na jednom místě a pokles ceny ve výsledcích hledání přináší našim inzerentům další možnosti jak zasáhnout a zaujmout potenciální zákazníky.
Být vidět je pro každý e-shop základem úspěchů. A ví to i náš klient decoDoma. Proto jsme společně podnikli několik kroků, kterými jsme během relativně krátké doby výrazně zlepšili dohledatelnost jeho produktů na Zboží.cz. A postup jsme pro vás sepsali do případové studie.
Zajímá vás, jak jsme společně s klientem T.S. Bohemia díky optimalizaci biddingu a klíčových elementů feedu na Zboží.cz dosáhli výrazného zlepšení konverzních výsledků při nízkém PNO? V případové studii se s vámi podělíme o jednotlivé kroky, které jsme v průběhu spolupráce podnikli, i výsledky, kterých jsme dosáhli díky pravidelným úpravám kampaní. Inspirujte se, abyste na Zboží.cz uspěli i vy.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.