Cílení na vlastní seznamy zákazníků je ještě dostupnější

Minimální velikost počtu spárovaných adres v seznamu vlastních zákazníků snižujeme z 500 na 200. Tím je toto cílení nyní dostupné i pro inzerenty s menší zákaznickou bází a stávajícím inzerentům přináší ještě více možností segmentace seznamů.

Cílení na vlastní seznamy zákazníků je relativně nový způsob cílení v Skliku. Využívá e-mailových adres uživatelů, u kterých má inzerent souhlas s cílenou reklamou, a tyto uživatele, pokud jsou přihlášení na Seznam.cz, může oslovovat v obsahové síti Skliku. Výhodou je vysoká přesnost, nezávislost na cookies 3. stran nebo oslovování svých zákazníků v prostředí, kde se přirozeně pohybují. A v neposlední řadě sem také patří vysoká míra zabezpečení dat v systému.

Díky snížení minimálního počtu napárovaných adres z 500 na 200 zpřístupňujeme funkci i inzerentům, u kterých mohlo být výzvou nashromáždění takto velkého publika.

Aby pro vás bylo využití seznamů ještě jednodušší, připravili jsme si pro vás přehledný tahák s příklady jejich využití:

Snížení minimální velikosti publika je zároveň příležitostí pro stávající inzerenty, kteří funkci už využívají. Svá publika tak mohou rozčlenit do většího počtu seznamů a dokážou nově tyto skupiny klientů oslovit s více přizpůsobenou nabídkou. Doporučujeme tedy využít nejen častý scénář „stávající zákazníci”, ale nadefinovat si zákazníky např. podle regionu nebo kategorie výrobku, který si u vás zakoupili či třeba uživatele využívající vaší aplikaci. Pokročilými možnostmi cílení na vlastní seznamy zákazníků se můžete inspirovat v naší Nápovědě.

Nová minimální velikost publika stále zaručuje vašim zákazníkům vysokou míru soukromí.

Věříme, že změnu budete moci využít ve prospěch vyššího plnění vašich cílů. Jak si cílení nastavit, se dočtete v Nápovědě Skliku.

Za celý tým Skliku, David Velechovský a Jakub Novotný

Sdílet na sítích