Protože o HUDBĚ je to na rádiu Expres FM především. Metropolitní rádio české internetové jedničky Seznam.cz, které se zaměřuje na kvalitní současnou hudbu, je v tuzemském éteru už dvacet let a vždy bylo tak trochu jiné. Nebojí se totiž držet krok s respektovanými světovými stanicemi, čímž se jeho hudební nabídka odlišuje od ostatních českých rádií. Nová kampaň zřejmě leckomu pozdvihne obočí údivem či koutky úst úsměvem. A vedle toho i poslechovost stanice, věří její tvůrci.
„Expres FM přichází s marketingovou kampaní, kterou chce oslovit unavené posluchače běžných stanic, ve kterých se hraje stále dokola to samé, moderátoři spoléhají na nucený humor a pořádné zpravodajství je pro ně sci-fi. Rádio Expres FM naopak hraje kvalitní světovou hudbu a má špičkové aktuální zpravodajství od Seznam Zpráv,“ říká Pierre Beneš, manažer rozvoje rádií Seznam.cz.
„Pokud vás napadne v textové doplňovačce sprostá verze chybějícího slova, pak (jak by potvrdil i Sigmund Freud), si o rádiích zřejmě nemyslíte zrovna to nejlepší. Naštěstí, jak podtitul našeho provokativního sloganu napovídá, lze vidět i lepší stránku světa. A to díky neohranému rádiu Expres FM,“ říká Petra Röslerová, Copywriter a Idea Maker kampaně.
Kampaň, která vznikla v rámci interního marketingového oddělení Seznam.cz, bude během října k vidění v rámci OOH (bigboardy, double bigboardy a CLV), v printových titulech vydavatelství Economia, v časopisu Reportér, hudebním online magazínu Headliner a v neposlední řadě v rámci selfproma Seznam.cz.
O kvalitách rádia Expres FM se mohou posluchači přesvědčit na frekvenci 90,3 FM nebo v živém internetovém přenosu na webu expresfm.cz i v DAB vysílání v Ostravě, Plzni a Praze.
Expres FM
Expres FM je metropolitní rádio se zaměřením na současnou a kvalitní hudbu, které reflektuje aktuální dění na hudební světové scéně. Drží krok s respektovanými světovými stanicemi a tím se odlišuje od hudební nabídky ostatních českých stanic. Expres FM je vždy napřed a nebojí se objevovat novou hudbu – od indie rocku přes elektro-pop až po house a drum and bass. V moderátorských vstupech se Expres FM zaměřuje kromě hudebních informací také na praktické zpravodajství z metropolitního regionu.
Rádia Expres FM a Classic Praha budou nově vysílat v celoplošné komerční síti DAB Play.cz, která nyní pokrývá 58 % obyvatel. Expres FM zároveň posiluje i terestrické vysílání, nově ho posluchači naladí na frekvencích v Liberci a v Českých Budějovicích. DAB vysílání po celé České republice „Význam digitálního vysílání roste, poslech na této platformě se blíží dvaceti …
Seznam.cz představil vlastní AI technologie, které využije pro regionální zpravodajství na rádiu Expres FM a k výrobě až čtyřiceti článků denně publikovaných na Seznam Zprávách v audioverzi. K syntetické moderátorce Hacsiko, které propůjčila hlas moderátorka Ranního klubu rádia Expres FM Bára Hacsi, přibyly další čtyři hlasy. Seznam.cz disponuje dalšími čtyřmi syntetickými hlasy, které jim propůjčili …
Rádio Expres FM, patřící internetové jedničce Seznam.cz, se stalo první soukromou stanicí v České republice, která zařadila do svého živého vysílání syntetický, ve spolupráci s umělou inteligencí vytvořený hlas moderátorky. Hacsiko [Hačiko] ho propůjčila skutečná Bára Hacsi, kterou posluchači znají z moderování Ranního klubu Expres FM. Jde o první verzi stále ještě testovací moderátorky. V nočním …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.