Kampaň rádia Expres FM je o H***Ě

Hana Holubová 4. října 2022

Protože o HUDBĚ je to na rádiu Expres FM především. Metropolitní rádio české internetové jedničky Seznam.cz, které se zaměřuje na kvalitní současnou hudbu, je v tuzemském éteru už dvacet let a vždy bylo tak trochu jiné. Nebojí se totiž držet krok s respektovanými světovými stanicemi, čímž se jeho hudební nabídka odlišuje od ostatních českých rádií. Nová kampaň zřejmě leckomu pozdvihne obočí údivem či koutky úst úsměvem. A vedle toho i poslechovost stanice, věří její tvůrci.

„Expres FM přichází s marketingovou kampaní, kterou chce oslovit unavené posluchače běžných stanic, ve kterých se hraje stále dokola to samé, moderátoři spoléhají na nucený humor a pořádné zpravodajství je pro ně sci-fi. Rádio Expres FM naopak hraje kvalitní světovou hudbu a má špičkové aktuální zpravodajství od Seznam Zpráv,“ říká Pierre Beneš, manažer rozvoje rádií Seznam.cz.

„Pokud vás napadne v textové doplňovačce sprostá verze chybějícího slova, pak (jak by potvrdil i Sigmund Freud), si o rádiích zřejmě nemyslíte zrovna to nejlepší. Naštěstí, jak podtitul našeho provokativního sloganu napovídá, lze vidět i lepší stránku světa. A to díky neohranému rádiu Expres FM,“ říká Petra Röslerová, Copywriter a Idea Maker kampaně.

Kampaň, která vznikla v rámci interního marketingového oddělení Seznam.cz, bude během října k vidění v rámci OOH (bigboardy, double bigboardy a CLV), v printových titulech vydavatelství Economia, v časopisu Reportér, hudebním online magazínu Headliner a v neposlední řadě v rámci selfproma Seznam.cz.

O kvalitách rádia Expres FM se mohou posluchači přesvědčit na frekvenci 90,3 FM nebo v živém internetovém přenosu na webu expresfm.cz i v DAB vysílání v Ostravě, Plzni a Praze.

Expres FM

Expres FM je metropolitní rádio se zaměřením na současnou a kvalitní hudbu, které reflektuje aktuální dění na hudební světové scéně. Drží krok s respektovanými světovými stanicemi a tím se odlišuje od hudební nabídky ostatních českých stanic. Expres FM je vždy napřed a nebojí se objevovat novou hudbu  – od indie rocku přes elektro-pop až po house a drum and bass. V moderátorských vstupech se Expres FM zaměřuje kromě hudebních informací také na praktické zpravodajství z metropolitního regionu.

Kredity kampaně

Creative Director: Ivan Manolov

Copywriter a Idea Maker: Petra Röslerová

Art Director: Dan Murtinger

Hana Holubová

PR specialista

Sdílet na sítích