Protože o HUDBĚ je to na rádiu Expres FM především. Metropolitní rádio české internetové jedničky Seznam.cz, které se zaměřuje na kvalitní současnou hudbu, je v tuzemském éteru už dvacet let a vždy bylo tak trochu jiné. Nebojí se totiž držet krok s respektovanými světovými stanicemi, čímž se jeho hudební nabídka odlišuje od ostatních českých rádií. Nová kampaň zřejmě leckomu pozdvihne obočí údivem či koutky úst úsměvem. A vedle toho i poslechovost stanice, věří její tvůrci.
„Expres FM přichází s marketingovou kampaní, kterou chce oslovit unavené posluchače běžných stanic, ve kterých se hraje stále dokola to samé, moderátoři spoléhají na nucený humor a pořádné zpravodajství je pro ně sci-fi. Rádio Expres FM naopak hraje kvalitní světovou hudbu a má špičkové aktuální zpravodajství od Seznam Zpráv,“ říká Pierre Beneš, manažer rozvoje rádií Seznam.cz.
„Pokud vás napadne v textové doplňovačce sprostá verze chybějícího slova, pak (jak by potvrdil i Sigmund Freud), si o rádiích zřejmě nemyslíte zrovna to nejlepší. Naštěstí, jak podtitul našeho provokativního sloganu napovídá, lze vidět i lepší stránku světa. A to díky neohranému rádiu Expres FM,“ říká Petra Röslerová, Copywriter a Idea Maker kampaně.
Kampaň, která vznikla v rámci interního marketingového oddělení Seznam.cz, bude během října k vidění v rámci OOH (bigboardy, double bigboardy a CLV), v printových titulech vydavatelství Economia, v časopisu Reportér, hudebním online magazínu Headliner a v neposlední řadě v rámci selfproma Seznam.cz.
O kvalitách rádia Expres FM se mohou posluchači přesvědčit na frekvenci 90,3 FM nebo v živém internetovém přenosu na webu expresfm.cz i v DAB vysílání v Ostravě, Plzni a Praze.
Expres FM
Expres FM je metropolitní rádio se zaměřením na současnou a kvalitní hudbu, které reflektuje aktuální dění na hudební světové scéně. Drží krok s respektovanými světovými stanicemi a tím se odlišuje od hudební nabídky ostatních českých stanic. Expres FM je vždy napřed a nebojí se objevovat novou hudbu – od indie rocku přes elektro-pop až po house a drum and bass. V moderátorských vstupech se Expres FM zaměřuje kromě hudebních informací také na praktické zpravodajství z metropolitního regionu.
Zkušená mediální manažerka Monika Sokolová v lednu nastoupila do společnosti Seznam Zprávy, a. s., kde bude působit jako zástupkyně ředitele pro nezpravodajský obsah. „Monika ví, jak stavět a rozvíjet nejúspěšnější lifestylové značky. To odpovídá ambicím, které na poli magazínového a zábavného obsahu máme,“ řekl Jakub Unger, ředitel divize Zpravodajství a rádií Seznam.cz. Monika Sokolová před …
Jeden z nejúspěšnějších a nejznámějších českých moderátorů se vrací do týmu Expres FM, kde před více než devatenácti lety začínal svou kariéru. Posluchači se mohou těšit na jeho hodinovou show Overtime vysílanou každý všední den od 10:00. Bezmála 120 tisíc posluchačů rádia Expres FM* se tak dočká velkého rádiového comebacku oblíbeného moderátora a komentátora s osobitým humorem. Boučkovu …
Česká internetová jednička Seznam.cz nasadila na měření poslechovosti svých rádiových stanic Expres FM a Classic Praha moderní měření Gemius, které je využíváno celým mediálním trhem k nezávislému sběru dat návštěvnosti na českém internetu. To potvrdilo nastupující trend digitálního poslechu rádií, kdy Expres FM zaznamenal za jediný lednový týden bezmála 120 tisíc posluchačů. Jde přitom čistě o …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.