Pojďte se s námi připravit na velkou předvánoční horečku. Prosaďte se v obrovském množství nabídek a dostaňte tu svou ke správným zákazníkům v tom nejlukrativnějším období.
Chování uživatelů
Letošní Black Friday nás čeká 25. listopadu a jako obvykle firmy nabízejí slevy po celý předchozí týden až po tzv. Cyber Monday, tedy období od 21. do 28. listopadu.
Vzhledem k tomu, že obchody začínají zlevňovat už během listopadu, první zájem o Black Friday začíná už na konci října. Vrcholu hledanosti ale dosahuje až koncem listopadu, kdy jsou slevy největší.
Jaké je v tomto období doporučené cílení pro přímý prodej?
Móda
Pro oslovení uživatelů, kteří se zajímají o nákupní akce a zaměřují se na módu a kosmetiku, doporučujeme zvolit uvedené oblasti zájmů a jejich kombinace.
Krása a styl – Hodinky/šperky/parfémy
273 tis. UV/týden
Krása a styl – Móda
500 tis. UV/týden
Krása a styl – Kosmetika
778 tis. UV/ týden
Elektronika
Pokud se chcete zaměřit na uživatele zajímající se o elektro, pak jsou vhodné uvedené oblasti zájmů a jejich kombinace.
Finance – Spotřebitelské úvěry a půjčky
183 tis. UV/týden
Elektronika – Audio/video/TV
100 tis. UV/týden
Elektronika – Mobilní telefony
296 tis. UV/týden
Elektronika – Domácí spotřebiče
580 tis. UV/týden
Elektronika – Počítače a elektronika/IT
776 tis. UV/týden
Elektronika – NTB/tablety
223 tis. UV/týden
Náš tip!
Floating Carousel je nový formát jako dělaný pro super slevové nabídky v kampaních kolem Black Friday. Využijte jeho potenciál v nejsilnější nákupní sezóně roku! Podrobnosti se dozvíte od svého obchodníka nebo konzultanta.
Další zajímavé oblasti
Pro oslovení uživatelů se zájmem o hračky nebo knihy, doporučujeme zvolit níže uvedené oblasti zájmů.
Rodina – Rodiny s dětmi
970 tis. UV/týden
Kultura – Knihy a literatura
340 tis. UV/týden
Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro HP Wallpaper. Protože se můžou vzájemně překrývat, nelze je jednoduše sčítat. Data za konkrétní mix BHV skupin a pro konkrétní formát vám rádi dodáme. Pomůžeme vám i s vhodným mixem cílení.
Oslovte své zákazníky na Kupi.cz
Článkům na Black Friday se bude věnovat redakce Kupi.cz, na kterou byste určitě neměli zapomenout. Redakce Kupi.cz bude psát k tématu články, k nimž budete moci zacílit vaše tematické bannery a zvýšit tak výkon vašich reklamních sdělení. Novinkou jsou také Push notifikace, díky kterým účinně oslovíte uživatele, nejen v období Black Friday.
Jaká RTB publika využít v tomto období?
V RTB budeme mít připravené cílení s názvem Black Friday 2022, které bude k nákupu na vyžádání. Případně je možné vytvořit publikum na míru podle potřeby.
Zdrojová data pro danou skupinu budou:
Hledaná klíčová slova – sleva, Black Friday, v akci – s vysokou frekvencí (je tedy náchylný na nákup ve slevách).
Online nakupující – často nakupuje zboží online, za které je zvyklý utrácet. Využívá srovnávače zboží a vlastní kreditní kartu.
Bonitní uživatelé – vyloučíme publika obsahující půjčkaře a uživatele s nízkou kupní sílou, abychom eliminovali slevaře, kteří mají hluboko do kapsy.
Privátní dealy pro vás vytvoří konzultanti na vyžádání.
…a ještě něco navíc
V záplavě reklamy, která se okolo BF objeví, vykoukněte nad hladinu s videoreklamou! Mrkněte na Seznam Shopping Video které je pro produktové videopromo ideální.
Přečtete si, jak Woldoshop ve spolupráci se specialisty ze Seznamu podpořil prodej produktu, který získal cenu redakce v soutěži Kosmetické hvězdy 2022 na Proženy.cz. Vítězný kolagen se objevil jak na bannerech v rámci RTB kampaně, tak i v článku na Super.cz.
Život je protkaný nespočtem životních událostí, ať už je to svatba, narození dítěte nebo začátek podnikání. Tyto významné okamžiky si kromě pozornosti zaslouží také oslavu, což je ideální příležitost pro vaše podnikání. Nově jsme proto zařadili do Skliku i cílení na životní události, se kterým půjde oslovování zákazníků jedna báseň. Pojďme si ho představit.
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v květnu tohoto roku. Souhrn změn v kategorickém stromu Nově založené kategorie Pěstitelství Dům, byt a zahrada | Zahrada | Pěstitelství | Květináče a truhlíky | TruhlíkyDům, byt a zahrada | Zahrada | Pěstitelství | Květináče …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.