Sezonní tipy: Připravte se včas na Black Friday

Pojďte se s námi připravit na velkou předvánoční horečku. Prosaďte se v obrovském množství nabídek a dostaňte tu svou ke správným zákazníkům v tom nejlukrativnějším období.

Chování uživatelů

Letošní Black Friday nás čeká 25. listopadu a jako obvykle firmy nabízejí slevy po celý předchozí týden až po tzv. Cyber Monday, tedy období od 21. do 28. listopadu.

Vzhledem k tomu, že obchody začínají zlevňovat už během listopadu, první zájem o Black Friday začíná už na konci října. Vrcholu hledanosti ale dosahuje až koncem listopadu, kdy jsou slevy největší.

Jaké je v tomto období doporučené cílení pro přímý prodej?

Móda

Pro oslovení uživatelů, kteří se zajímají o nákupní akce a zaměřují se na módu a kosmetiku, doporučujeme zvolit uvedené oblasti zájmů a jejich kombinace.

Krása a styl – Hodinky/šperky/parfémy273 tis. UV/týden
Krása a styl – Móda500 tis. UV/týden
Krása a styl – Kosmetika778 tis. UV/ týden

Elektronika

Pokud se chcete zaměřit na uživatele zajímající se o elektro, pak jsou vhodné uvedené oblasti zájmů a jejich kombinace.

Finance – Spotřebitelské úvěry a půjčky 183 tis. UV/týden
Elektronika – Audio/video/TV100 tis. UV/týden
Elektronika – Mobilní telefony296 tis. UV/týden
Elektronika – Domácí spotřebiče580 tis. UV/týden
Elektronika – Počítače a elektronika/IT776 tis. UV/týden
Elektronika – NTB/tablety223 tis. UV/týden
Náš tip!

Floating Carousel je nový formát jako dělaný pro super slevové nabídky v kampaních kolem Black Friday. Využijte jeho potenciál v nejsilnější nákupní sezóně roku! Podrobnosti se dozvíte od svého obchodníka nebo konzultanta.

Další zajímavé oblasti

Pro oslovení uživatelů se zájmem o hračky nebo knihy, doporučujeme zvolit níže uvedené oblasti zájmů.

Rodina – Rodiny s dětmi970 tis. UV/týden
Kultura – Knihy a literatura340 tis. UV/týden

Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro HP Wallpaper. Protože se můžou vzájemně překrývat, nelze je jednoduše sčítat. Data za konkrétní mix BHV skupin a pro konkrétní formát vám rádi dodáme. Pomůžeme vám i s vhodným mixem cílení.

Oslovte své zákazníky na Kupi.cz

Článkům na Black Friday se bude věnovat redakce Kupi.cz, na kterou byste určitě neměli zapomenout. Redakce Kupi.cz bude psát k tématu články, k nimž budete moci zacílit vaše tematické bannery a zvýšit tak výkon vašich reklamních sdělení. Novinkou jsou také Push notifikace, díky kterým účinně oslovíte uživatele, nejen v období Black Friday.

Jaká RTB publika využít v tomto období?

V RTB budeme mít připravené cílení s názvem Black Friday 2022, které bude k nákupu na vyžádání. Případně je možné vytvořit publikum na míru podle potřeby.

Zdrojová data pro danou skupinu budou:

  • Hledaná klíčová slova – sleva, Black Friday, v akci – s vysokou frekvencí (je tedy náchylný na nákup ve slevách).
  • Online nakupující – často nakupuje zboží online, za které je zvyklý utrácet. Využívá srovnávače zboží a vlastní kreditní kartu.
  • Bonitní uživatelé – vyloučíme publika obsahující půjčkaře a uživatele s nízkou kupní sílou, abychom eliminovali slevaře, kteří mají hluboko do kapsy.

Privátní dealy pro vás vytvoří konzultanti na vyžádání.

…a ještě něco navíc

V záplavě reklamy, která se okolo BF objeví, vykoukněte nad hladinu s videoreklamou! Mrkněte na Seznam Shopping Video které je pro produktové videopromo ideální.

Sdílet na sítích