Cílení v Skliku, na která byste s příchodem jara neměli zapomenout
Jaro je tu, a proto je nejvyšší čas udělat si pořádek v kampaních v Skliku. Máme pro vás tipy na relevatní jarní cílení, které vaše podnikání zaručeně probudí ze zimního spánku.
Pojďte se s námi připravit na velkou předvánoční horečku. Prosaďte se v obrovském množství nabídek a dostaňte tu svou ke správným zákazníkům v tom nejlukrativnějším období.
Letošní Black Friday nás čeká 25. listopadu a jako obvykle firmy nabízejí slevy po celý předchozí týden až po tzv. Cyber Monday, tedy období od 21. do 28. listopadu.
Vzhledem k tomu, že obchody začínají zlevňovat už během listopadu, první zájem o Black Friday začíná už na konci října. Vrcholu hledanosti ale dosahuje až koncem listopadu, kdy jsou slevy největší.
Pro oslovení uživatelů, kteří se zajímají o nákupní akce a zaměřují se na módu a kosmetiku, doporučujeme zvolit uvedené oblasti zájmů a jejich kombinace.
Krása a styl – Hodinky/šperky/parfémy | 273 tis. UV/týden |
Krása a styl – Móda | 500 tis. UV/týden |
Krása a styl – Kosmetika | 778 tis. UV/ týden |
Pokud se chcete zaměřit na uživatele zajímající se o elektro, pak jsou vhodné uvedené oblasti zájmů a jejich kombinace.
Finance – Spotřebitelské úvěry a půjčky | 183 tis. UV/týden |
Elektronika – Audio/video/TV | 100 tis. UV/týden |
Elektronika – Mobilní telefony | 296 tis. UV/týden |
Elektronika – Domácí spotřebiče | 580 tis. UV/týden |
Elektronika – Počítače a elektronika/IT | 776 tis. UV/týden |
Elektronika – NTB/tablety | 223 tis. UV/týden |
Floating Carousel je nový formát jako dělaný pro super slevové nabídky v kampaních kolem Black Friday. Využijte jeho potenciál v nejsilnější nákupní sezóně roku! Podrobnosti se dozvíte od svého obchodníka nebo konzultanta.
Pro oslovení uživatelů se zájmem o hračky nebo knihy, doporučujeme zvolit níže uvedené oblasti zájmů.
Rodina – Rodiny s dětmi | 970 tis. UV/týden |
Kultura – Knihy a literatura | 340 tis. UV/týden |
Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro HP Wallpaper. Protože se můžou vzájemně překrývat, nelze je jednoduše sčítat. Data za konkrétní mix BHV skupin a pro konkrétní formát vám rádi dodáme. Pomůžeme vám i s vhodným mixem cílení.
Článkům na Black Friday se bude věnovat redakce Kupi.cz, na kterou byste určitě neměli zapomenout. Redakce Kupi.cz bude psát k tématu články, k nimž budete moci zacílit vaše tematické bannery a zvýšit tak výkon vašich reklamních sdělení. Novinkou jsou také Push notifikace, díky kterým účinně oslovíte uživatele, nejen v období Black Friday.
V RTB budeme mít připravené cílení s názvem Black Friday 2022, které bude k nákupu na vyžádání. Případně je možné vytvořit publikum na míru podle potřeby.
Zdrojová data pro danou skupinu budou:
Privátní dealy pro vás vytvoří konzultanti na vyžádání.
V záplavě reklamy, která se okolo BF objeví, vykoukněte nad hladinu s videoreklamou! Mrkněte na Seznam Shopping Video které je pro produktové videopromo ideální.