Služba Volnámísta.cz, umožňující vyhledat nebo zveřejnit pracovní nabídky, má nově díky využití fulltextového robota, pokročilých technologických způsobů získávání inzerátů, neuronové sítě a napojení na databázi Firmy.cz jednu z největších nabídek aktivních pracovních míst v Česku. Aktuálně služba nabízí 47 tisíc* pracovních pozic, tedy zhruba pětkrát více než před využitím nových technologií. Volnámísta.cz obsahují kromě rozšířené nabídky práce i praktické novinky pro uživatele. Využívání portálu je pro firmy i uživatele zdarma.
Vyhledávač pracovních nabídek Volnámísta.cz prošel redesignem a díky využití technologií mateřské společnosti Seznam.cz zpřístupňuje maximum příležitostí dostupných tuzemském pracovním trhu. Služba nově čerpá data o volných pozicích firemních subjektů z katalogu Firmy.cz a funguje díky nim obdobným způsobem jako konkurenční pracovní portály.
Propisování informací o volných místech z katalogu Firmy.cz funguje automaticky. „Naším cílem je nabídnout lidem co nejucelenější přehled o volných pracovních pozicích a samotným firmám zvýšit dosah jejich inzerce. V případě, že má společnost zápis v katalogu Firmy.cz, stačí si Volnámísta.cz jen připojit. Při zadání či odstranění inzerátu na kariérních stránkách se změna automaticky propisuje i na Volnámísta.cz,” vysvětluje Pavel Kolář, ředitel divize Oborových služeb Seznam.cz.
Společnosti si mohou i aktivně převzít správu svých inzerátů na Volnámísta.cz
Společnostem, které si chtějí aktivně spravovat své inzeráty, je k dispozici klientské rozhraní včetně statistik inzerce. „Inzeráty je možné vkládat jak ručně, tak zcela automatizovaně přes náš systém. K tomu stačí zadat v nastavení profilu na Volnámísta.cz adresu svých kariérních stránek,” doplňuje Pavel Kolář.K inzerci mohou společnosti využít e-mail od Seznamu, nebo si jednoduše ověří svůj vlastní na jiné doméně. U ručně vložených inzerátů služba umožňuje uživatelům přiložit životopis a rovnou ho zaslat e-mailem na firmou zadaný kontakt.
Pro firmy je inzerce na vyhledávači zdarma a reálný proklik z detailu inzerátu vede vždy zpět na dárcovskou webovou stránku.
„V budoucnu chceme rozvíjet personalizaci služby na míru konkrétním uživatelům. Už nyní mohou ti, kdo využijí službu „Přihlášení přes Seznam”, využívat možnosti ukládat si „Oblíbené nabídky” a „Uložená hledání”. Pro uživatele také služba nově nabízí i praktické návody formou článků na nejčastější témata spjatá s hledanim prace typu: „Jak napsat nejlepší průvodní dopis”, „Jak vyjednávat o výši platu” atp.,” uzavírá Kolář.
Jak víte z našich předchozích článků, dlouhodobě pracujeme na hodnoceních návštěvníků, kterých se nám daří získávat stále více. Právě tyto informace mohou být pro potenciálního zákazníka při výběru produktu nebo služby rozhodující. Vytvoření žebříčků nejlepších firem z daného oboru a lokality je dalším logickým krokem, kterým chceme podnikatelům pomáhat zvyšovat jejich viditelnost a důvěryhodnost. Pojďte se s námi podívat, jak žebříčky v praxi fungují.
Seznam Garant nabízí všem klientům nákup garantované online reklamy za předem známou cenu na vybraných reklamních plochách na webech Seznamu i jeho partnerů. Nespornou výhodou systému je možnost zadání a spuštění kampaně bez asistence obchodníka, třeba i o víkendu. Reklama objednaná přes Seznam Garant se zobrazuje například na domovské stránce Seznam.cz, na webech Novinky.cz, Seznam …
Zástupci tuzemské internetové jedničky Seznam.cz dnes vyhlásili vítěze v třetím ročníku soutěže Agenturní spolupráce roku. Porota za loňské projekty ocenila například komunikační agenturu Knowlimits jako skokana roku nebo agenturní skupinu Publicis Groupe za práci s cookieless cílením v Skliku napříč klientským portfoliem. Dvě ocení si odnesla také agentura Wavemaker.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.