Potřebovali jste někdy spustit sadu reklam k určitému datu, nebo ji naopak vypnout? Neobešlo se to bez ruční úpravy v rozhraní. Případně jste museli dát reklamy do nové kampaně a té potom nastavit datum spuštění. Ne vždy se ale hodí spouštět úplně novou kampaň. Vytvořili jsme proto časové plánování i na úrovni reklam, které vám usnadní práci.
U každé jednotlivé reklamy můžete nastavit datum spuštění i pozastavení. Hodí se to hlavně při spuštění akčních nabídek nebo reklam, jako jsou vánoční texty, Black Friday, povánoční a jiné výprodeje. Nastavit ho můžete přímo ve stávajících kampaních, tedy bez nutnosti vytvoření nové kampaně, která by začínala s nulovými statistikami a bez nasbírané historie.
Stejně jako u kampaní si také můžete nově nastavit dny nebo hodiny, kdy se mají které reklamy zobrazovat. Třeba v reklamách, které běží ve večerních hodinách, můžete zdůraznit non-stop podporu. U reklam, které běží o víkendu, zase nastavíte, že je vaše restaurace otevřena i o víkendu.
Časové plánování najdete v editaci reklam pod volitelnými položkami. Samozřejmostí je také možnost hromadných úprav, které provedete pomocí rozkopírování nastavení všem editovaným reklamám.
Jak pracovat s časovým plánováním a jaká jsou jeho omezení, se dočtete v Nápovědě.
Za celý tým Skliku David Velechovský a Zdeněk Líbal
12. listopadu 2024 rozšíříme technologii měření konverzí Skliku a Zboží.cz. Systém zvládne doměřit více konverzí a budete tak mít přesnější přehled o výkonu vašich kampaní na Seznamu a jeho partnerské síti. V čem změna spočívá a jak se projeví ve vašem účtu?
V Skliku máte nově k dispozici rozšíření reklam na úrovni účtu. Zadaná rozšíření se aplikují napříč všemi kampaněmi, ve kterých nejsou rozšíření specifikována jinak. Kterých rozšíření se novinka týká a jaká z nich vám nastaví sám Sklik?
Svět digitálního marketingu se neustále vyvíjí a přináší nové nástroje, které umožňují inzerentům lépe oslovovat svou cílovou skupinu a efektivněji spravovat své kampaně. Jedním z těchto nástrojů je Samba.ai, platforma pro automatizaci marketingu, která využívá pokročilé umělé inteligence k personalizaci komunikace a zlepšení interakce s klienty. Samba.ai nově nabízí využití retargetingu Skliku. Co to přesně znamená a jaké výhody z toho plynou?
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.