Naplánujte si spouštění a pozastavování reklam

Potřebovali jste někdy spustit sadu reklam k určitému datu, nebo ji naopak vypnout? Neobešlo se to bez ruční úpravy v rozhraní. Případně jste museli dát reklamy do nové kampaně a té potom nastavit datum spuštění. Ne vždy se ale hodí spouštět úplně novou kampaň. Vytvořili jsme proto časové plánování i na úrovni reklam, které vám usnadní práci.

U každé jednotlivé reklamy můžete nastavit datum spuštění i pozastavení. Hodí se to hlavně při spuštění akčních nabídek nebo reklam, jako jsou vánoční texty, Black Friday, povánoční a jiné výprodeje. Nastavit ho můžete přímo ve stávajících kampaních, tedy bez nutnosti vytvoření nové kampaně, která by začínala s nulovými statistikami a bez nasbírané historie.

Stejně jako u kampaní si také můžete nově nastavit dny nebo hodiny, kdy se mají které reklamy zobrazovat. Třeba v reklamách, které běží ve večerních hodinách, můžete zdůraznit non-stop podporu. U reklam, které běží o víkendu, zase nastavíte, že je vaše restaurace otevřena i o víkendu.

Časové plánování najdete v editaci reklam pod volitelnými položkami. Samozřejmostí je také možnost hromadných úprav, které provedete pomocí rozkopírování nastavení všem editovaným reklamám.

Ukázka rozbaleného časového plánování reklamy v detailu reklamy

Jak pracovat s časovým plánováním a jaká jsou jeho omezení, se dočtete v Nápovědě.

Za celý tým Skliku David Velechovský a Zdeněk Líbal

Sdílet na sítích