Potřebovali jste někdy spustit sadu reklam k určitému datu, nebo ji naopak vypnout? Neobešlo se to bez ruční úpravy v rozhraní. Případně jste museli dát reklamy do nové kampaně a té potom nastavit datum spuštění. Ne vždy se ale hodí spouštět úplně novou kampaň. Vytvořili jsme proto časové plánování i na úrovni reklam, které vám usnadní práci.
U každé jednotlivé reklamy můžete nastavit datum spuštění i pozastavení. Hodí se to hlavně při spuštění akčních nabídek nebo reklam, jako jsou vánoční texty, Black Friday, povánoční a jiné výprodeje. Nastavit ho můžete přímo ve stávajících kampaních, tedy bez nutnosti vytvoření nové kampaně, která by začínala s nulovými statistikami a bez nasbírané historie.
Stejně jako u kampaní si také můžete nově nastavit dny nebo hodiny, kdy se mají které reklamy zobrazovat. Třeba v reklamách, které běží ve večerních hodinách, můžete zdůraznit non-stop podporu. U reklam, které běží o víkendu, zase nastavíte, že je vaše restaurace otevřena i o víkendu.
Časové plánování najdete v editaci reklam pod volitelnými položkami. Samozřejmostí je také možnost hromadných úprav, které provedete pomocí rozkopírování nastavení všem editovaným reklamám.
Ukázka rozbaleného časového plánování reklamy v detailu reklamy
Jak pracovat s časovým plánováním a jaká jsou jeho omezení, se dočtete v Nápovědě.
Za celý tým Skliku David Velechovský a Zdeněk Líbal
V Skliku máte nově k dispozici rozšíření reklam na úrovni účtu. Zadaná rozšíření se aplikují napříč všemi kampaněmi, ve kterých nejsou rozšíření specifikována jinak. Kterých rozšíření se novinka týká a jaká z nich vám nastaví sám Sklik?
Svět digitálního marketingu se neustále vyvíjí a přináší nové nástroje, které umožňují inzerentům lépe oslovovat svou cílovou skupinu a efektivněji spravovat své kampaně. Jedním z těchto nástrojů je Samba.ai, platforma pro automatizaci marketingu, která využívá pokročilé umělé inteligence k personalizaci komunikace a zlepšení interakce s klienty. Samba.ai nově nabízí využití retargetingu Skliku. Co to přesně znamená a jaké výhody z toho plynou?
Život je protkaný nespočtem životních událostí, ať už je to svatba, narození dítěte nebo začátek podnikání. Tyto významné okamžiky si kromě pozornosti zaslouží také oslavu, což je ideální příležitost pro vaše podnikání. Nově jsme proto zařadili do Skliku i cílení na životní události, se kterým půjde oslovování zákazníků jedna báseň. Pojďme si ho představit.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.