Od května máte možnost inzerovat na Zboží.cz a Zboží inzerátech ve vyhledávání na Seznam pomocí rozhraní Skliku. Nyní přinášíme možnost zde nastavit max. CPC i pro jednotlivé nabídky. Jak na to?
Připomínáme, že možnost využít k inzerci na Zboží.cz a Zboží inzerátech ve vyhledávání na Seznam je vhodná zejména pro inzerenty, kteří nechtějí nastavovat max. CPC prostřednictvím feedu nebo k tomu využívat placené nástroje 3. strany. K nastavení slouží uživatelům Skliku známé produktové skupiny.
Mezi dostupnými filtry produktových skupin (jako je např. cena nebo kategorie zboží) je nyní dostupné i ID nabídky. To odpovídá hodnotě ze značky ITEM_ID – identifikátoru nabídky v e-shopu. Více o značce ve specifikaci feedu Zboží.cz.
Můžete tak zadat jednu nebo více ID nabídek a vytvořit z nich vlastní produktovou skupinu, která bude mít vlastní max. CPC.
Kdy je vhodné novinku využít? Skupinu o jedné nebo několika ručně vybraných nabídkách využijte zejména u nabídek s nejvyšší hledaností, kde se vyplatí sledovat výkon a nastavit výši max. CPC zvlášť.
Rozhraní Skliku neumožňuje listování obsahem feedu, proto je nutné ID nabídek, pro které chcete vytvořit vlastní skupinu, zkopírovat přímo z daného feedu.
Připomínáme také, že je možné pro částečnou automatizaci přes rozhraní Skliku využít i automatických pravidel. Prozatím se však pravidlo dá nastavit až na úrovni sestavy, je tak třeba jednotlivé produktové skupiny dát do sestav zvlášť, aby se reflektoval výkon každé zvlášť.
Za celý tým Skliku Zdeněk Líbal a David Velechovský
Zajímá vás, jak jsme společně s klientem T.S. Bohemia díky optimalizaci biddingu a klíčových elementů feedu na Zboží.cz dosáhli výrazného zlepšení konverzních výsledků při nízkém PNO? V případové studii se s vámi podělíme o jednotlivé kroky, které jsme v průběhu spolupráce podnikli, i výsledky, kterých jsme dosáhli díky pravidelným úpravám kampaní. Inspirujte se, abyste na Zboží.cz uspěli i vy.
Produktové inzeráty Skliku patří minulosti – nově jsme je nahradili Zboží inzeráty. Nezapomeňte si porovnat návratnost investic, zda máte dostatečné CPC pro vyhledávání a zkontrolovat kredit ve vaší Peněžence. Za odměnu vám pak Zboží inzeráty přinesou vyšší objem návštěvnosti. Jak se na změnu připravit, se dozvíte v našem článku.
Do kampaně Zboží.cz lze nově snadno importovat strukturu (sestavy, skupiny, ceny) kampaně produktových inzerátů. Chcete-li využít vlastnosti své kampaně s produktovými inzeráty pro inzerci přes Zboží.cz, stačí kampaň Zboží.cz aktualizovat pomocí importu. Ohlídejte si přitom, aby odpovídal název kampaně a typ kampaně. Přesný postup, jak kampaň importovat, najdete tady.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.