Nastavte si CPC pro jednotlivé nabídky i při bidování přes rozhraní Skliku

Od května máte možnost inzerovat na Zboží.cz a Zboží inzerátech ve vyhledávání na Seznam pomocí rozhraní Skliku. Nyní přinášíme možnost zde nastavit max. CPC i pro jednotlivé nabídky. Jak na to?

Připomínáme, že možnost využít k inzerci na Zboží.cz a Zboží inzerátech ve vyhledávání na Seznam je vhodná zejména pro inzerenty, kteří nechtějí nastavovat max. CPC prostřednictvím feedu nebo k tomu využívat placené nástroje 3. strany. K nastavení slouží uživatelům Skliku známé produktové skupiny.

Mezi dostupnými filtry produktových skupin (jako je např. cena nebo kategorie zboží) je nyní dostupné i ID nabídky. To odpovídá hodnotě ze značky ITEM_ID – identifikátoru nabídky v e-shopu. Více o značce ve specifikaci feedu Zboží.cz.

Můžete tak zadat jednu nebo více ID nabídek a vytvořit z nich vlastní produktovou skupinu, která bude mít vlastní max. CPC.

Vytvoření produktové skupiny v Skliku

Kdy je vhodné novinku využít? Skupinu o jedné nebo několika ručně vybraných nabídkách využijte zejména u nabídek s nejvyšší hledaností, kde se vyplatí sledovat výkon a nastavit výši max. CPC zvlášť.

Rozhraní Skliku neumožňuje listování obsahem feedu, proto je nutné ID nabídek, pro které chcete vytvořit vlastní skupinu, zkopírovat přímo z daného feedu.

Připomínáme také, že je možné pro částečnou automatizaci přes rozhraní Skliku využít i automatických pravidel. Prozatím se však pravidlo dá nastavit až na úrovni sestavy, je tak třeba jednotlivé produktové skupiny dát do sestav zvlášť, aby se reflektoval výkon každé zvlášť.

Za celý tým Skliku Zdeněk Líbal a David Velechovský

Sdílet na sítích