Sezónní tipy: Jak cílit reklamu před Valentýnem?

Svátek zamilovaných svádí k nákupu dárku pro partnera nebo partnerku. Nejčastěji jde o šperky, parfémy, čokolády, bonboniéry, květiny nebo třeba erotické dárky. Lidé kupují také exotické zájezdy nebo wellness pobyty nebo plánují romantické večeře a další společné zážitky. Jak obchodní možnosti, které Valentýn nabízí, využít na maximum?

Nastavte kampaně podle chování uživatelů

Zájem o Valentýna se začíná projevovat už ve druhé polovině ledna. Začátkem února nabírá na síle a roste až do 14. února. Hledanost vrcholí posledních pět dní před tímto svátkem a maxima dosahuje právě 14. února.

V roce 2023 připadá Valentýn na úterý, aktivitu okolo tohoto svátku můžete čekat ještě přibližně týden poté.

Jak cílit v rámci přímého prodeje?

Klasické dárky

Krása a styl – Móda650 tis. UV/týden
Krása a styl – Kosmetika865 tis. UV/týden
Krása a styl – Hodinky, šperky, parfémy450 tis. UV/týden
Cestování – Cestovní ruch, dovolená, CK750 tis. UV/týden
Jídlo a pití – Vaření a recepty, restaurace2,9 mil. UV/týden
Kultura – Divadlo700 tis. UV/týden

Velikosti cílových skupin uvádíme pro formát HP Wallpaper. Protože se mohou vzájemně překrývat, nelze je jednoduše sčítat. Pro oslovení uživatelů, kteří hledají vhodný valentýnský dárek, doporučujeme zvolit následující oblasti zájmů a jejich kombinace.

Bonitní klientela

Bonitnější cílovou skupinu, která sáhne spíše po dražším dárku, jako jsou šperky, hodinky, kabelka nebo prémiový rum a další lihoviny, můžeme oslovit kombinací následujících oblastí zájmů. „Bonitní klientela“.

Finance – Podnikání540 tis. UV/týden
Finance – Spoření a investování820 tis. UV/týden
Vzdělávání – Manažerské vzdělávání100 tis. UV/týden
Sport – Individuální sporty490 tis. UV/týden
Průmysl – Reklama a marketing290 tis. UV/týden
Cestování – Exotika220 tis. UV/týden

Cílení v RTB: Využijte publikum Valentýn 2023

V RTB můžete využít segment Valentýn 2023. Publikum budou tvořit klíčová slova a pomocné segmenty, které zahrnují: 

  • Vše kolem Valentýna
  • Nabídky pro dva a pro páry
  • Vše kolem dárků, restaurací, pobytů a květinářství

Tematické bannery

Podpořte dopad vašeho sdělení nebo obsahu a těžte z exkluzivního umístění díky využití Tematických bannerů. Naše redakce opět chystají produktové valentýnské články, které budou publikovat na portálu Novinky.cz a online magazínu Proženy.cz. Dále pak vydáme několik redakčních článků na toto téma na Kupi.cz.

Když chcete něco speciálního

Stream.cz: Fenomén

Publicistický pořad Fenomén se pro valentýnskou spolupráci skvěle hodí. Nosným tématem mohou být třeba seznamky, s nimiž lze funkčně propojit spolupráci s klientem.

Jak by mohl valentýnský díl vypadat?
  • Vtipné perličky z historických i současných seznamovacích inzerátů, pozitiva a negativa dnešních seznamek, komické osobní zážitky moderátorky pořadu.
  • Zajímavé statistiky seznamování, speciality a kuriozity ze světa.
  • Anketa s lidmi. Jak se chovat na prvním rande, co dělat nebo čeho se vyvarovat. Jak potěšit „objekt zájmu“ nejen při prvním rande, ale třeba právě na Valentýna a udělat dojem?
  • Vhodné a nevhodné dárky? Doporučení klienta – co lidé nejvíce kupují a co byste doporučili mužům i ženám, které chtějí překvapit své partnery. Nabídky pro páry, vše kolem dárků, restaurací, pobytů a květinářství.

Seznam Brand Studio

Naše kreativní studio nabízí několik konceptů, které souvisí se svátkem zamilovaných:

Erotika

  • Sex jako zdroj obživy – rozhovor s lidmi z různých odvětví, kteří jsou spojení se sexem, sexualitou nebo sexuálním průmyslem.
  • Vše, co jste chtěli vědět o sexu, ale báli jste se zeptat.
  • Každý z nás má tajná přání. Věřte, že rozhodně nejsou tak ojedinělá, jak jsme si mysleli.
  • Otázky na tělo několika protagonistů, které jsou doplněné o infografiku s čísly z reálných výzkumů a z e-shopu sexshop.cz.

Květiny

  • DIY videa – vázání květin, věnců a nápady na dekorace.

Náhled Seznam Native, který vznikl ve spolupráci s PlnáPeněženka.

Valentýn

  • Valentýnská kuchyně – afrodiziakální pokrmy, valentýnské pečení, speciál o sladkostech.

Chcete tištěný výstup?

Do úterní přílohy deníku Právo Styl pro ženy na 7. února chystáme dvoustranu komerčních tipů na valentýnské dárky. Cena jednoho tipu, který se skládá z ilustračního fota a krátkého popisku, bude 3 000 Kč.

Sdílet na sítích