Svátek zamilovaných svádí k nákupu dárku pro partnera nebo partnerku. Nejčastěji jde o šperky, parfémy, čokolády, bonboniéry, květiny nebo třeba erotické dárky. Lidé kupují také exotické zájezdy nebo wellness pobyty nebo plánují romantické večeře a další společné zážitky. Jak obchodní možnosti, které Valentýn nabízí, využít na maximum?
Nastavte kampaně podle chování uživatelů
Zájem o Valentýna se začíná projevovat už ve druhé polovině ledna. Začátkem února nabírá na síle a roste až do 14. února. Hledanost vrcholí posledních pět dní před tímto svátkem a maxima dosahuje právě 14. února.
V roce 2023 připadá Valentýn na úterý, aktivitu okolo tohoto svátku můžete čekat ještě přibližně týden poté.
Jak cílit v rámci přímého prodeje?
Klasické dárky
Krása a styl – Móda
650 tis. UV/týden
Krása a styl – Kosmetika
865 tis. UV/týden
Krása a styl – Hodinky, šperky, parfémy
450 tis. UV/týden
Cestování – Cestovní ruch, dovolená, CK
750 tis. UV/týden
Jídlo a pití – Vaření a recepty, restaurace
2,9 mil. UV/týden
Kultura – Divadlo
700 tis. UV/týden
Velikosti cílových skupin uvádíme pro formát HP Wallpaper. Protože se mohou vzájemně překrývat, nelze je jednoduše sčítat. Pro oslovení uživatelů, kteří hledají vhodný valentýnský dárek, doporučujeme zvolit následující oblasti zájmů a jejich kombinace.
Bonitní klientela
Bonitnější cílovou skupinu, která sáhne spíše po dražším dárku, jako jsou šperky, hodinky, kabelka nebo prémiový rum a další lihoviny, můžeme oslovit kombinací následujících oblastí zájmů. „Bonitní klientela“.
Finance – Podnikání
540 tis. UV/týden
Finance – Spoření a investování
820 tis. UV/týden
Vzdělávání – Manažerské vzdělávání
100 tis. UV/týden
Sport – Individuální sporty
490 tis. UV/týden
Průmysl – Reklama a marketing
290 tis. UV/týden
Cestování – Exotika
220 tis. UV/týden
Cílení v RTB: Využijte publikum Valentýn 2023
V RTB můžete využít segment Valentýn 2023. Publikum budou tvořit klíčová slova a pomocné segmenty, které zahrnují:
Vše kolem Valentýna
Nabídky pro dva a pro páry
Vše kolem dárků, restaurací, pobytů a květinářství
Tematické bannery
Podpořte dopad vašeho sdělení nebo obsahu a těžte z exkluzivního umístění díky využití Tematických bannerů. Naše redakce opět chystají produktové valentýnské články, které budou publikovat na portálu Novinky.cz a online magazínu Proženy.cz. Dále pak vydáme několik redakčních článků na toto téma na Kupi.cz.
Když chcete něco speciálního
Stream.cz: Fenomén
Publicistický pořad Fenomén se pro valentýnskou spolupráci skvěle hodí. Nosným tématem mohou být třeba seznamky, s nimiž lze funkčně propojit spolupráci s klientem.
Jak by mohl valentýnský díl vypadat?
Vtipné perličky z historických i současných seznamovacích inzerátů, pozitiva a negativa dnešních seznamek, komické osobní zážitky moderátorky pořadu.
Zajímavé statistiky seznamování, speciality a kuriozity ze světa.
Anketa s lidmi. Jak se chovat na prvním rande, co dělat nebo čeho se vyvarovat. Jak potěšit „objekt zájmu“ nejen při prvním rande, ale třeba právě na Valentýna a udělat dojem?
Vhodné a nevhodné dárky? Doporučení klienta – co lidé nejvíce kupují a co byste doporučili mužům i ženám, které chtějí překvapit své partnery. Nabídky pro páry, vše kolem dárků, restaurací, pobytů a květinářství.
Seznam Brand Studio
Naše kreativní studio nabízí několik konceptů, které souvisí se svátkem zamilovaných:
Erotika
Sex jako zdroj obživy – rozhovor s lidmi z různých odvětví, kteří jsou spojení se sexem, sexualitou nebo sexuálním průmyslem.
Vše, co jste chtěli vědět o sexu, ale báli jste se zeptat.
Každý z nás má tajná přání. Věřte, že rozhodně nejsou tak ojedinělá, jak jsme si mysleli.
Otázky na tělo několika protagonistů, které jsou doplněné o infografiku s čísly z reálných výzkumů a z e-shopu sexshop.cz.
Květiny
DIY videa – vázání květin, věnců a nápady na dekorace.
Náhled Seznam Native, který vznikl ve spolupráci s PlnáPeněženka.
Valentýn
Valentýnská kuchyně – afrodiziakální pokrmy, valentýnské pečení, speciál o sladkostech.
Chcete tištěný výstup?
Do úterní přílohy deníku Právo Styl pro ženy na 7. února chystáme dvoustranu komerčních tipů na valentýnské dárky. Cena jednoho tipu, který se skládá z ilustračního fota a krátkého popisku, bude 3 000 Kč.
Jak víte z našich předchozích článků, dlouhodobě pracujeme na hodnoceních návštěvníků, kterých se nám daří získávat stále více. Právě tyto informace mohou být pro potenciálního zákazníka při výběru produktu nebo služby rozhodující. Vytvoření žebříčků nejlepších firem z daného oboru a lokality je dalším logickým krokem, kterým chceme podnikatelům pomáhat zvyšovat jejich viditelnost a důvěryhodnost. Pojďte se s námi podívat, jak žebříčky v praxi fungují.
Sotva jsme se rozloučili s tropickými teplotami, hlásíme se vám s tipy na předvánoční a vánoční cílení. Období přelomu podzimu a zimy, které zahrnuje i Black Friday výprodeje, je pro e-commerce vůbec nejsilnější, a proto se vyplatí na něj včas připravit. Objevte inzertní možnosti, kterými před Vánoci oslovíte stávající i potenciální zákazníky.
I když se letní prázdniny teprve rozbíhají, je nejvyšší čas zvážit možnosti, díky kterým své produkty a služby zviditelníte na podzim. Podzimní témata odstartuje návrat dětí do školy, kdy rodiče budou hromadně pořizovat školní vybavení. Na „back to school“ období naváže zvýšená poptávka po podzimní módě, náčiní na zazimování zahrad nebo dovolených mimo letní sezónu. A to zdaleka není všechno – máme pro vás spoustu dalších tipů
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.